aA
Dvidešimt pirmosios „Maisto banko“ akcijos atidarymo metu „Maxima“ prekybos tinkle aukoti skurdžiai gyvenančioms šeimoms kvietė Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius ir Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
„Maisto banko“ akcija: prie paramos maisto produktais prisideda ir didžiųjų miestų merai
© DELFI / Domantas Pipas

Prie kasmetinės „Maisto banko“ iniciatyvos prekybos tinklas šiemet prisideda jau 9 metus iš eilės. Tikimasi, kad prie daugiau kaip 140 „Maxima“ parduotuvių vyksiančios akcijos šiemet prisidės daugiau kaip 60 tūkst. pirkėjų.

„Daugelis žmonių, o tarp jų ir aš, esame matę skurdą iš arti, kai įpirkti galime tik būtiniausius maisto produktus. Norėčiau visus vilniečius pakviesti prisidėti prie „Maisto banko“ akcijos, padėti atsidūrusiems skurdo spąstuose bei kurti mūsų visų bendrą gyvenimą kartu“, – vienas pirmųjų prisidėjęs prie šiųmetės iniciatyvos kalbėjo sostinės meras R. Šimašius.

Į paramai skirtą pirkinių krepšį meras dėjo ne tik pačių būtiniausių maisto produktų, tokių kaip miltai ar kruopos bei ryžiai, bet ir sausų pusryčių, arbatos, aliejaus, cukraus. Drauge su kitais šalies gyventojų ir įmonių paaukotais maisto produktais šie bus padalinti skurdo riziką patiriantiems gyventojams.

„Dalyvavimas ir parama įvairioms socialinėms iniciatyvoms visoje šalyje yra viena svarbiausių mūsų socialinės atsakomybės strategijos dalių. Prie šios „Maisto banko“ akcijos prisidedame jau beveik dešimtmetį, teikdami tiek finansinę paramą, tiek paramą maisto produktais. Tačiau reikia pripažinti, jog viso to negalėtume padaryti be organizacijos savanorių ir pilietiškų šalies gyventojų, kurių pastangomis kasmet surenkama vis daugiau taip reikalingų maisto produktų skurdžiai gyvenančioms šeimoms“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Per praėjusius 2015 metus prekybos tinklas „Maisto bankui“ skyrė 220 tūkst. eurų paramą – t. y. beveik pusę visos per metus bendrovės skirtos paramos sumos. Taip pat tinklas tris kartus per savaitę „Maisto bankui“ atiduoda duoną ir sezonines daržoves bei vaisius, kurie dėl tinkle taikomų aukštų kokybės standartų nepasiekia parduotuvių lentynų. Per 2015 metus buvo atiduota daugiau nei 200 tonų vaisių ir daržovių bei 42 tūkst. vienetų duonos.

Tradiciškai ši „Maisto banko“ iniciatyva organizuojama du kartus per metus – pavasarį ir rudenį. Prie praėjusį rudenį organizuotos akcijos „Maxima“ pirkėjai galėjo prisidėti 140 tinklo parduotuvių visoje Lietuvoje. Skaičiuojama, kad visos praėjusios akcijos metu tinklo parduotuvėse buvo paaukota beveik 160 tūkst. vienetų įvairių ilgai negendančių maisto produktų.

Rudenį vykusios paskutinės akcijos metu daugiausiai aukojo didžiųjų miestų gyventojai – Vilniuje maisto produktų paaukota už beveik 30 tūkst. eurų, Kaune – už beveik 22,5 tūkst. eurų, o Klaipėdoje – už beveik 12,5 tūkst. eurų. Vidutiniškai kiekvienas aukojęs „Maxima“ pirkėjas „Maisto bankui“ pirko maisto už 2,4 euro.

„Maisto banko“ duomenimis, akcijos daviniai aktualūs kas penktai Lietuvos šeimai – tiek gyventojų šalyje patiria skurdo riziką. Paaukotas maistas atiteks vienišoms mamoms bei daugiavaikėms šeimoms, bedarbiams, pensininkams ir neįgaliesiems.

Su „Maisto banku“ „Maxima“ bendradarbiauja jau devynerius metus, per kuriuos tinklo parduotuvėse paaukota maisto jau už daugiau kaip 1,6 mln. eurų.

ELTA
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.