Tikimasi, kad mobiliojo ryšio sutrikimai bus pašalinti per artimiausias kelias valandas ir vairuotojai galės už automobilių stovėjimą susimokėti kaip įprastai.

Bendrovės „Omnitel“ atstovas Audrius Stasiulaitis DELFI sakė, kad šiame mobiliojo ryšio tinkle jokių sutrikimų nenustatyta.

„Omnitel“ vartotojai vis dar negali atsiskaityti už parkavimą Vilniuje

Vilniaus miesto SĮ „Susisiekimo paslaugos“ informuoja, kad „Omnitel“ mobiliojo ryšio sutrikimai beveik pašalinti, tačiau šio operatoriaus paslaugomis besinaudojantys vairuotojai vis dar negali atsiskaityti už automobilių stovėjimą Vilniuje.

„Susisiekimo paslaugų“ specialistai intensyviai dirba ir stengiasi kuo greičiau atnaujinti galimybę už automobilių stovėjimą atsiskaityti SMS žinutėmis ir per mobiliąją programėlę m.Parking. Deja, kol kas nėra žinoma, kiek užtruks sistemos atstatymas. Tačiau „Omnitel“ vartotojai dėl to nepatirs jokių papildomų išlaidų – popiet parkavimo procedūrą pradėję ją galėjo sėkmingai nutraukti.

Kol sutrikimai nebus pašalinti, už automobilių stovėjimą rekomenduojama atsiskaityti grynaisiais pinigais parkomate, arba prisijungti prie mobiliosios programėlės m.Parking per kitus mobiliojo ryšio operatorius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)