„Neplanavau ilgai vairuoti. Tiesiog buvo labai smalsu sužinoti, kaip paslauga veikia ir kokie žmonės ja naudojasi“, – savo pasakojimą pradėjo nenorėjęs savo vardo atskleisti vairuotojas (redakcijai vairuotojo tapatybė yra žinoma – red.).

Pasak jo, nutraukti pasivažinėjimus su „Uber“ klientais jį paskatino iš keleivių išgirsta informacija.

„Teko vežti žmones, kurie naudojasi vogtomis banko mokėjimo kortelėmis, – teigė jis. – Kai kurie iš jų net tą dalyką prisipažino, kad jie taip daro. Netgi tam tikrus sandorius siūlo – kad pavažinėkime ilgiau, nes jam tai vis vien nekainuoja“.

Vyras teigė, kadangi jam tokios keleivių pozicijos yra nepriimtinos, jis nusprendė nebūti to dalimi.

Pasiteiravus, ar tai nebuvo vienkartinis atvejis, vilnietis teigė, kad asmeniškai jis susidūrė su dviem keleiviais, kurie tiesiai pasakė, kad naudojasi vogtos kreditinės kortelės duomenimis. Primename, kad už „Uber“ programėle iškviesto automobilio suteiktas paslaugas galima atsiskaityti tik ne grynaisiais. Pinigai nuskaitomi nuo kreditinės kortelės, su kuria registruojamasi parsisiuntus „Uber“ programėlę.

„Taip pat dar turiu porą įtarimų, kad irgi buvo panašus atvejis, tik klientai to neprisipažino“, - pridėjo pašnekovas.

Pasak jo, apie susidariusią situaciją ir girdėtus keleivių prisipažinimus vyras informavo „Uber“ atstovus Lietuvoje.

„Uber“ operacijų ir logistikos vadovas Lietuvoje Vytautas Černiauskas komentavo, kad negali aptarinėti atskirų atvejų, tačiau patvirtino, kad tokia informacija bendrovę pasiekė.

„Galime patvirtinti, jog kai kurie partneriai-vairuotojai mums apie įtartinus atvejus pranešė. Išanalizuojame bei išsprendžiame kiekvieną tokį atvejį atskirai. Bet kuriuo atveju, jei už kelionę būtų atsiskaityta pasisavinta ar padirbta kortele, vairuotojas-partneris gautų pilną užmokestį už kelionę“, – pridėjo jis.

Kaip teigė V. Černiauskas, bendrovė stebi šia tema vykstančias diskusijas ir socialiniuose tinkluose: „Visais atvejais, kai susiduriame su keleivių mokėjimo problemomis, už keliones mūsų partneriai-vairuotojai gauna pilną apmokėjimą“.

Paklaustas, kaip bendrovė apsisaugo nuo atvejų, kai keleiviai gali pasinaudoti svetimos mokėjimo kortelės duomenimis, „Uber“ atstovas Lietuvoje teigė, kad, pavyzdžiui, nustato kelionės išlaidų limitą bei taiko kitas sukčiavimo prevencijos priemones.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (337)