„Šiuo metu vyksta baigiamieji sprendinių derinimo bei įrengimo darbai, būsimų darbuotojų bei kitų reikalingų specialistų apmokymai. Tikimės, kad darbai bus baigti spalio pabaigoje-lapkričio pradžioje. Tai labai laukiamas tiek mūsų, tiek kurorto svečių objektas“, – savivaldybės tinklalapyje cituojamas Druskininkų savivaldybės meras Ričardas Malinauskas.

Šiemet jau du kartus skelbta, kad Lietuvos kurortiniame miestelyje Druskininkuose nespėta įrengti oro gondolų: pirmiausiai viltasi, kad jos pradės veikti pavasarį, po to, kad vasarą.

Druskininkų savivaldybės administracijos viešųjų ryšių specialistė Diana Sinkevičiūtė tvirtino, kad viskas užtruko dėl objekto sudėtingumo.

„Atsižvelgiant į tai, kad tokio pobūdžio objektas – lynų keltuvas – yra pirmas Lietuvoje, reikalaujantis nestandartinių ir sudėtingų architektūrinių ir inžinerinių sprendimų bei sudėtingo ir subtilaus darbo, jo įgyvendinimui taip pat reikalingos papildomos konsultacijos ir atitinkamai – laiko sąnaudos bei ypatingas dėmesys saugumui“, - rašė ji komentare.

Anot jos, vasaros pradžioje sumontavus lynų keltuvo technologinę įrangą ir atlikus privalomuosius testavimo ir bandymo darbus, paaiškėjo, kad siekiant užtikrinti lynų keltuvo saugų darbą, tinkamą funkcionavimą ir išvengti galimų sutrikimų ar techninių gedimų eksploatavimo metu, būtina tobulinti miesto centre esančią keleivių stotelę, sustiprinant konstruktyvą bei užtikrinant saugų ir patogų keleivių įlipimą ir išlipimą.

„Šiuo metu vyksta būsimų darbuotojų, operatorių, gelbėtojų ir kitų reikalingų specialistų atranka bei apmokymai ir galutiniai sprendinių derinimo ir Lynų keltuvo įrengimo darbai. Tikimės, kad keltuvas pradės veikti spalio pabaigoje-lapkričio pradžioje“, - sakė ji.

DELFI primena, kad ekologinis lynų keltuvas turėtų sujungti du Druskininkų objektus – Vandens pramogų parką bei žiemos pramogų kompleksą „Snow arena“.

Planuojama, kad uždaros keturios kabinos-gondolos pakils į 45 metrų aukštį. Kiekvienoje tilps po 10 keleivių. Kelionės atstumas į vieną pusę sieks apie 1 km, o kelionės trukmė – apie 4 minutes.

Gondolų sienos skaidrios, todėl kartu jos taps ir judančiomis apžvalgos aikštelėmis, iš kurių atsivers vaizdas į kurorto kraštovaizdį. Kiek kainuos keliauti uždara kabina-gondola dar nėra aišku, kainas turi patvirtinti Lynų keltuvo operatorius.

Skelbta, kad lynų keltuvo projekto vertė – daugiau nei 3,5 mln. eurų. Pusė lėšų gauta iš Klimato kaitos specialiosios programos, kitus pinigus skyrė bendrovė, su kuria savivaldybė sudarė keltuvo nuomos ir priežiūros sutartį 30 metų. Skelbta, kad projektas be klimato kaitos specialiosios programos ir valstybės biudžeto lėšų buvo finansuojamas ir bendrovės „Kautros keltuvai“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)