„Stengsimės, kad tiek keleiviai, tiek vežėjai patirtų kaip įmanoma mažiau nepatogumų. Greta įvažiavimų į senąją stotį jau rytoj keleivių lauks ryškiomis liemenėmis apsirengę savanoriai. Jie padės įsėsti į mikroautobusus, kurie nemokamai veš žmones iki laikinosios stoties. Nemokami mikroautobusai važinės tarp rekonstruojamos ir laikinosios stočių tol, kol bus toks poreikis“, – aiškina bendrovės „Kautra“ rinkodaros direktorius Gintautas Pakusas.

Jau dabar senosios ir laikinosios stoties teritorijose įrengti ženklai bei stendai, padėsiantys keleiviams nepasiklysti.

Tarpmiestinių autobusų sustojimo vieta bus įrengta Gedimino gatvės atkarpoje tarp Griunvaldo ir Kaunakiemio gatvių. Priemiestiniai autobusai stos Griunvaldo gatvėje, o tarptautiniai – prie Karmelitų bažnyčios esančioje dabartinėje automobilių stovėjimo aikštelėje, prie Karaliaus Mindaugo gatvės sankryžos.

Siuntų terminalas įsikurs Gedimino gatvėje, laikiname pastate. Bilietų kasos bus įrengtos „Akropolyje“, čia bus ir visa keleiviams reikalinga infrastruktūra.

„Visos keleiviams bei vežėjams svarbios vietos bus pažymėtos specialiais ženklais, paženklintos ryškiomis spalvomis. Šalia Karmelitų bažnyčios esanti stovėjimo aikštelė iš dalies bus aptverta plastikiniais barjerais“, – aiškina G. Pakusas.

Rekonstruojant stotį, bus uždaromos kai kurios gatvės, keisis kelio ženklai ir pan. Griunvaldo gatvėje bus nustatytas vienpusis eismas.

Planuojama, jog autobusų stoties rekonstrukcijos darbai užtruks maždaug 18 mėnesių.

„Norėtųsi atsiprašyti tiek keleivių, tiek vežėjų dėl galimų nepatogumų. Visai jų išvengti, be abejo, neįmanoma – statybos lieka statybomis“, – sako G. Pakusas.

Senoji Kauno autobusų stotis veikė nuo 1936-ųjų – tuomet ji įsikūrė buvusiame „Minervos“ ketaus liejyklos pastate. Jau tuomet svarstyta statyti naują, modernų pastatą, tačiau nespėta. Taigi beveik aštuonias dešimtis metų Kauno autobusų stotis glaudėsi laikinuose pastatuose.

Naujai pastatytosios stoties plotas bus  daugiau nei 14 tūkst. kvadratinių metrų. Priešais pastatą Vytauto prospekte atsiras 800 kvadratinių metrų ploto miesto viešoji erdvė po stogu – Stoties  aikštė. Vytauto prospektą su autobusų stoties peronu sujungs Stoties pasažas.

Stoties pastato plotas sieks 13 tūkst. kvadratinių metrų. Viršuje įsikurs laukiamoji salė, kasos, savitarnos kasos, bagažo saugykla, turizmo agentūra, kavinė, siuntų terminalas. Požeminėje 5 400 kv. m automobilių statymo aikštelėje tilps 187 automobiliai ir 100 dviračių.

Perone bus 21 įlaipinimo aikštelė, 3 išlaipinimo aikštelės, iš kurių per parą tarptautiniais, tarpmiestiniais bei priemiestiniais maršrutais išvyks 600 autobusų.