Pasak “Bitės GSM” pardavimų ir marketingo departamento direktoriaus Pauliaus Kibišos, naujų lietuviškų interneto portalų atsiradimas prisideda prie vis spartėjančios Lietuvos interneto rinkos plėtros.
“Interneto paslauga “Banga” daugiau orientuota į smulkias ir vidutines įmones bei privačius vartotojus, - teigė P.Kibiša. – Tuo tarpu internetinis portalas turėtų apimti gerokai didesnę vartotojų dalį.”
“Lietuvos telekomunikacijų bendrovių ateitis stipriai priklausys nuo sugebėjimų pateikti tinkamiausius mobiliojo ryšio bei interneto integravimo sprendimus, - teigė P.Kibiša. – Interneto paslaugos “Banga” ir portalo įdiegimas yra svarbūs žingsniai formuojant kompanijos strategiją.”
Iš viso į interneto projektą “Bitė GSM” jau yra investavusi per 2 mln. litų. Praėjusį mėnesį vartotojams buvo pasiūlyta ir itin spartaus duomenų perdavimo per mobilųjį ryšį HSCSD (Hihg Speed Circuit Switched Data) paslauga.