"Deja, praėjo laiko, bet mes tęsiame ir dar nepasidavėme", - sakė vienas ugniagesių departamento pareigūnas. Gelbėtojai naudojasi technika, kuria pagal elektromagnetines bangas galima nustatyti širdies dūžius.
Policija antradienį atliko kratas geležinkelių kompanijos "West Japan Railway Co." biuruose - buvo ieškoma kokios nors medžiagos, galinčios padėti nustatyti avarijos priežastis. Policijos pareigūnai, kurie aiškinasi, ar būta tarnybinio aplaidumo, išsivežė dėžes dokumentų.
Tyrėjai sako, jog ši katastrofa galėjo įvykti dėl to, kad traukinys važiavo per dideliu greičiu, - jis vėlavo, nes mašinistas buvo pravažiavęs vieną stotelę ir turėjo į ją grįžti.
Traukinio sistemos įrašyti duomenys rodo, kad artėdamas prie avarijos vietos jis važiavo 100 km per val. greičiu. Tame ruože, kur įvyko avarija, didžiausias leistinas greitis yra 70 km per valandą. Tačiau analitikai nurodo, kad vien dėl didelio greičio tokia avarija neturėtų įvykti.