aA
Per skaudžiausią pastarųjų keturių dešimtmečių traukinio avariją Japonijoje žuvusių žmonių skaičius gali viršyti 100, o viltys nuolaužose rasti daugiau gyvų žmonių trečiadienį blėsta, nes po avarijos, kai netoli Osakos sausakimšas priemiestinis traukinys nušoko nuo bėgių ir rėžėsi į gyvenamąjį namą, jau praėjo 48 valandos.
Traukinio katastrofa Japonijoje
Traukinio katastrofa Japonijoje
© Reuters/Scanpix
Trečiadienį oficialus žuvusiųjų skaičius buvo 91 - jis padidėjo gelbėtojams praėjusią naktį iš sumaitotų vagonų ištraukus dar 18 žuvusiųjų. Tačiau kito vagono, kuris įsirėžė į namo pirmajame aukšte esantį garažą, nuolaužose dar yra maždaug dešimt žmonių, kuriuos ištraukti gyvus beveik nebesitikima.

"Deja, praėjo laiko, bet mes tęsiame ir dar nepasidavėme", - sakė vienas ugniagesių departamento pareigūnas. Gelbėtojai naudojasi technika, kuria pagal elektromagnetines bangas galima nustatyti širdies dūžius.

Policija antradienį atliko kratas geležinkelių kompanijos "West Japan Railway Co." biuruose - buvo ieškoma kokios nors medžiagos, galinčios padėti nustatyti avarijos priežastis. Policijos pareigūnai, kurie aiškinasi, ar būta tarnybinio aplaidumo, išsivežė dėžes dokumentų.

Tyrėjai sako, jog ši katastrofa galėjo įvykti dėl to, kad traukinys važiavo per dideliu greičiu, - jis vėlavo, nes mašinistas buvo pravažiavęs vieną stotelę ir turėjo į ją grįžti.

Traukinio sistemos įrašyti duomenys rodo, kad artėdamas prie avarijos vietos jis važiavo 100 km per val. greičiu. Tame ruože, kur įvyko avarija, didžiausias leistinas greitis yra 70 km per valandą. Tačiau analitikai nurodo, kad vien dėl didelio greičio tokia avarija neturėtų įvykti.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.