Bendra „Klaipėdos nafta“ planuojamo įgyvendinti projekto suma sudarys apie 300.000 eurų, darbus apima projektavimo ir kiti inžineriniai darbai, darbo saugos ir aplinkosaugos tyrimai. ES finansuos iki 50% minėtų darbų išlaidų, kita dalis lėšų – iš bendrovės resursų.

Europos Sąjunga remia SGD infrastruktūros vystymą visame regione siekiant sukurti SGD bunkeriavimo infrastruktūros ir antžeminių skirstymo į autodujovežius stočių tinklą. Tikimasi, jog AB „Klaipėdos nafta“ vystomas SGD terminalas Klaipėdoje bus vienas iš esminių tokios infrastruktūros elementų. Tam būtini tam tikri papildomi SGD infrastruktūros sprendiniai, kurie leistų priimti SGD sausumoje ir perkrauti į autodujovežius.

„Tai, jog Europos Sąjunga remia konkrečius SGD infrastruktūros vystymo darbus rodo, jog AB „Klaipėdos nafta“, planuodama naujas paslaugas, kurias įgalina SGD terminalo Klaipėdoje atsiradimas, eina Europos Sąjungos ilgalaikę strategiją atitinkančiu keliu. Dirbdami su partneriais ateityje tikimės pasiūlyti naujų paslaugų, kurios jau dabar kelia susidomėjimą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje“ – teigia AB „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.

Pranešime pažymima, jog SGD terminalas Klaipėdoje jau nuo 2015 m. turės ir suteiks galimybę perkauti SGD į bunkeriavimo dujovežius, kurie galės aptarnauti klientus Baltijos jūroje ir jos uostuose.

Valstybei priklauso 72,32 proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją