aA
Kaip pažymima pirmadienį išplatintame Rusijos žmogaus teisių įgaliotinio spaudos tarnybos pranešime, sprendimas įvesti vizų režimą yra Estijos suverenus reikalas. Paprastai tokios priemonės imasi valstybės, kovodamos su terorizmu, neteisėta narkotikų apyvarta, ekonomine migracija, kai nėra kito būdo pavojui išvengti .

Šiuo atveju, pabrėžia O. Mironovas, yra sąmoningas oficialiojo Tokijo aktas, pažeidžiantis teises tų asmenų, kurie iki to naudojosi paprastesniu sienos perėjimo režimu, - pirmiausia turinčiųjų giminaičių, gyvenančių kitame upės krante, kitame miesto rajone. Šis sprendimas taikomas ribotai grupei žmonių, daugiausia vargingai gyvenančių, senyvo amžiaus ir invalidų, kurių laisvas perėjimas per Estijos sieną niekaip nesusijęs su Estijos valstybės politiniais ir ekonominiais interesais.

Imdamasis tokių priemonių, Talinas pažeidžia pagrindinius tarptautinius dokumentus, tarp jų 1980 metų Madrido susitikimo Baigiamąjį dokumentą ir 1992 metų liepos 10 dienos ESBO Helsinkio sprendimų principus, kuriais remdamosi, valstybės turi užtikrinti šeimų ryšius ir susitikimus, padėti šeimoms susijungti, sakoma pranešime.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.