aA
Prancūzijos nelaimingų atsitikimų tyrimo biuro (BEA) pranešimu, ekspertai nustatė, kad buvo visiškai sunaikintos viena arba dvi iš keturių padangų kairėje lėktuvo pusėje.

"Šiuo metu neaptikta jokių skeveldrų iš variklio vidaus. Gaisras greičiausiai kilo ne variklyje, tačiau tai dar turi būti ištirta", rašoma BEA pranešime.

Taip pat tikrinama versija, kad sprogusių padangų atplaišos galėjo patekti į kairėje lėktuvo pusėje esančius du variklius ir sukelti rimtą gedimą.

BEA, vadovaujantis antradienį įvykusios katastrofos tyrimui, ketvirtadienį pranešė, kad sugedo vienas iš dviejų lėktuvo variklių.

Antradienį nukritus "Concorde", žuvo 113 žmonių.

BEA paskelbė, kad preliminarus pranešimas apie galimas nelaimės priežastis pasirodys ne anksčiau kaip rugpjūčio pabaigoje.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.