aA
Interneto gigantai nusprendė trumpam pamiršti tarpusavio rietenas. Dauguma jų nutarė dalyvauti viešoje kampanijoje, kuri gins internetu perduodamos informacijos konfidencialumą.
“Privacy Partnership 2000” pasivadinusi koalicija spaudoje, radijuje ir internete finansuos reklamą, skirtą asmens teisių į informacijos privatumą išsaugojimui bei su tuo susijusią pagalbą.

Koaliciją sudaro 36 bendrovės, kurių didžiausios - "America Online", IBM, "Intel" bei "RealNetworks" su "Verizon Communications". Be reklamos finansavimo jos stengsis nukreipti savo klientus į "TRUSTe" organizacijos tinklalapius, skirtus informacijos internete privatumo problemoms.

Pagrindinė “Privacy Partnership 2000” kampanijos organizatorė - Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė “TRUSTe”. “TRUSTe” vykdo taip vadinamąją “Privacy Seal” programą, kuria tikrina ar konkretūs tinklalapiai atitinka interneto privatumo principus. Kampanijos dalyviai numato atspausdinti dideles reklamas 26 didžiausiuose pasaulio laikraščiuose, rezervuoti vietos analogiškai reklamai internete. Internetinei “propagandai” “Privacy Partnership 2000” dalyviai skirs daugiau nei 300 tūkstančių JAV dolerių (1,2 mln. litų)

Bendrovei "Microsoft" ši kampanija – tik maža dalis kasdienės mantros.

“Valdyti asmeninę informaciją gali jos savininkas ir tik jis”, teigia “Microsoft” korporacijų duomenų privatumo skyriaus direktorius Richardas Purcellis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.