Koaliciją sudaro 36 bendrovės, kurių didžiausios - "America Online", IBM, "Intel" bei "RealNetworks" su "Verizon Communications". Be reklamos finansavimo jos stengsis nukreipti savo klientus į "TRUSTe" organizacijos tinklalapius, skirtus informacijos internete privatumo problemoms.
Pagrindinė “Privacy Partnership 2000” kampanijos organizatorė - Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė “TRUSTe”. “TRUSTe” vykdo taip vadinamąją “Privacy Seal” programą, kuria tikrina ar konkretūs tinklalapiai atitinka interneto privatumo principus. Kampanijos dalyviai numato atspausdinti dideles reklamas 26 didžiausiuose pasaulio laikraščiuose, rezervuoti vietos analogiškai reklamai internete. Internetinei “propagandai” “Privacy Partnership 2000” dalyviai skirs daugiau nei 300 tūkstančių JAV dolerių (1,2 mln. litų)
Bendrovei "Microsoft" ši kampanija – tik maža dalis kasdienės mantros.
“Valdyti asmeninę informaciją gali jos savininkas ir tik jis”, teigia “Microsoft” korporacijų duomenų privatumo skyriaus direktorius Richardas Purcellis.