UAB Delfi marketingo vadovė Jurga Eivaitė sako, kad kompanijos sukurta strategija įgalina skverbimąsi į naujas rinkas bei leidžia pasiūlyti vartotojams unikalias galimybes. Delfi.ru atveju, tai - galimybė komentuoti naujienas bei atskira pramogų sritis.
Artimiausiu metu DELFI neplanuoja skverbis į kitas interneto verslo sritis Rusijoje (pvz. Interneto ryšio tiekimas, elektroninė komercija ar Interneto svetainių kūrimas).
DELFI jau yra sukūrusi 2 interneto vartus rusų kalba Latvijoje ir Estijoje bei tris vartus Baltijos tautų kalbomis. Kasdieną DELFI vartuose peržiūrima beveik pusė milijono puslapių bei apsilanko šimtas tūkstančių lankytojų.
Delfi priklauso didžiausiai Baltijos šalių IT grupei "MicroLink". DELFI per ateinančius finansinius metus planuoja uždirbti 40 mln. litų.