aA
"Opera", palyginus su pirmaujančia "Internet Explorer" ir antroje vietoje esančia "Netscape", atrodo kaip uodas tarp bulių. Entuziastai už ją moka po 39 JAV dolerius (160 litų), tuo tarpu lyderiai kovoja dėl rinkos įvairių virtualių reklaminių akcijų pagalba ir siūlo savo programinę įrangą nemokamai.
“Jei mes sukuriame programą, kuri visiškai patenkina mūsų vartotojus, tai veikia kaip reklama”, teigia vienas kompanijos “Opera” įkūrėjų ir vadovų.

"Opera" yra ypač mėgstama dėl jos spartumo ir kompaktiškumo. Kadangi vartotojai užmokėjo už "Opera", čia nėra įkyrios reklamos, lėtinančios naršyklės darbą. Viename naršyklės lange gali būti atidaryti keli interneto svetainių langai. Galimybė padidinti tinklalapių vaizdą gelbsti silpniau matantiems, o naršymas klaviatūra patogus tiems, kurie nenori arba negali naudotis kompiuterine pele.

"Opera" taip pat siekia įsitvirtinti bevielių internetinių technologijų rinkoje, glaudžiai siejamoje su dabartinio interneto ateitimi.

Siūlomos dešimties kalbų "Opera" versijos. Tarp jų yra netgi afrikietiška.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.