„Išvyniojus saldainius iš popierėlių, radome tokį vaizdelį. Tiesiog norime pasidalinti šia informacija su kitais, kad žmonės žinotų, ką perka“, - rašo Jurga.

„Maximos“ atstovė spaudai Lina Muižienė sako, kad tokiais atvejais visada yra atliekama tyrimas, kurio metu nustatoma, kur galėjo atsirasti užkratas. „Visada aiškinamės su gamintojais, nes mažai tikėtina, kad užkratas galėjo atsirasti prekybos salėje. Pirkėjo mes visada prašome suteikti kuo daugiau informacijos, kad galima būtų viską ištirti“, - teigia L. Muižienė.

Jos teigimu, tokie atvejai yra pavieniai ir „Maxima“ tokių skundų sulaukia retai. „Mes negalime patikrinti kiekvieno saldainio, tačiau klientams visada atlyginame nuostolius“, - patikina „Maximos“ atstovė.

Su saldainių „Griliažas“ gamintojais „Naujoji Rūta“ penktadienio vakarą DELFI susisiekti nepavyko.

DELFI jau rašė apie panašius atvejus. Dažniausia įvairių gyvų produktuose atsiradimo priežastis - netinkamos produkto laikymo sąlygos.

Dėkojame DELFI skaitytojai už informaciją!


Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją