Laidos veikėjai - varnų šeimynėlė, visiškai atitinka vieno gamintojo ledų popierėlių „veikėjus“ (auginantys vaikus, manau, su manimi sutiks, kad pakuotės „veikėjai“ vaikams tolygūs prekės ženklui). Be to varnų pavardė ir vardai labai artimi ledų pavadinimui.

Galbūt televizijos vadovai ir laidos kūrėjai pasiteisintų, kad tai sutapimas, toks kūrybinis sprendimas ar pan. Bet jiems atsakysiu - nelaikykite mūsų kvailiais: net mano penkiametė duktė iš karto susiejo laidos veikėjus su ledais...

Juo labiau, kad toks „kūrybinis sprendimas“ visai neprideda laidai pliusų. Laidos metu rodomi pažintiniai intarpai atrodo naudingi ir įdomūs vaikams. Bet laidos veikėjai dėl grimo ir varnų kaukių yra tragiški: net Mėtos Meškinijos mimika ir judesiai išraiškingesni, negu varnų (matosi, kad aktoriams trukdo kostiumai ir varnų snapai); dėl snapų aktoriai kalba tarsi iš statinės (apie kokią taisyklingą kalbą ir tartį, kurių turėtų mokytis vaikai, tada galima kalbėti???) ir t.t.

Žinau, kad reklama televizijos eteryje yra labai labai brangi. Įdomu, ar ledų gamintojas už ją susimokėjo? Jei taip, tai turėjo susidaryti iš tiesų nemenka suma - gal televizija pagaliau nebesiskųs skolomis ir už tuos pinigėlius galės pasiūlyti mums naujų laidų ar gerų filmų?

Ar televizija tų pinigų nematė? Tuomet kam sumokėjo ledų gamintojai, kad tokia laida pakliūtų į televizijos tinklelį? Ir kodėl mes, mokesčių mokėtojai, turime dar kartą mokėti už šią laidą? Galbūt tuos pinigus iš biudžeto būtų galima skirti kitoms reikmėms?

Taip pat žinau, kad reklama valstybinėje televizijoje ribojama. Įdomu, kaip pusės valandos trukmės reklama suderinama su reklamai keliamais reikalavimais?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!