aA
Beveik kiekvieną mėnesį veiklą pradeda vyrų “gyvenimo būdo”svetainės, teikiančios paslaugas pradedant pažinčių skelbimais ir baigiant sveikatos ar arklių auginimo paslaptimis. Ar tokios svetainės iš tikrųjų reikalingos vyrams?
Per pastaruosius metus susiformavo nuomonė, jog turintys priėjimą prie interneto vyrai nesidomi niekuo, išskyrus sportu, biržos naujienomis ir nuogomis merginomis. Tačiau pažvelgus atidžiau į populiarių svetainių turinį, matosi jog situacija yra ne visai tokia.

Tarp daugybės pornografinio turinio netrūksta ir aktualias ir pramogines gyvenimo temas gvildenančių svetainių. Jose galima rasti patarimus ne tik kaip apsirengti pirmajam pasimatymui, bet konsultacijas dėl prasidėjusio plikimo ar nešvankių juokelių.

Populiariausių vyrų lankomų svetainių sąrašo viršuje yra “Sportsline.com” (2,44 mln. lankytojų) bei CNN (2,4).

MSNBC atlikta apklausa dėl vyrų gyvenimo būdo svetainių likimo parodė, jog tik 23 proc. respondentų laiko jas reikalingomis. Tuo tarpu net 67 proc. apklaustųjų mano, jog jus žlugs, jei nepateikinės “maisto” vyrams – sekso ir sporto.

Skirtingai nei moteris, vyrus prisivilioti sunku. Norint jiems įsiteikti, reikia kurti daug įvairių projektų aprėpiančią svetainę.

Pavyzdžiui, “vyriška” svetainė "MaximOnline.com" per mėnesį sulaukia 1 milijono naujų lankytojų, tuo tarpu kai "Women.com" net 6 mln., nors vyrų yra daugiau nei pusė visų internetu besinaudojančių žmonių.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.