Su bendrovės "Mori" pagalba "Which? Online" apklausė beveik 2000 žmonių, norėdama sužinoti dabartinę visuomenės reakciją į internetą ir kaip keičiasi žmonių požiūris į jį.
Tyrimo metu nustatyta, jog besinaudojantys internetu vis dažniau ir dažniau perka jame įvairius daiktus.
Daug vargingesnių šeimų įsiveda internetą į savo namus, norėdami suteikti galimybę savo vaikams neatsilikti mokykloje. Tai rodo, jog internetas darosi prieinamas visiems. Anksčiau tai buvo tik turtingesnės arba vidutinės žmonių klasės privilegija.
Daugiausia internetu naudojasi vyrai. Moterys sudaro tik 25% visų naršytojų. Sparčiai auga pagyvenusių žmonių, besinaudojančių internetu, skaičius.
Nemažai žmonių atsisako interneto dėl didelės kompiuterio kainos ir nerimo dėl galimų telefono sąskaitų ne pagal kišenę.