aA
Šiuo metu tarp video žaidimų gamintojų ir interneto žaidimų propaguotojų vyksta arši kova. Norėdami pritraukti kuo daugiau vartotojų, gamintojai išleidžia milijardines lėšas. “Microsoft” ir “Sony” stengiasi privilioti potencialius žaidėjus savo video žaidimų kompiuteriais, kuriais taip pat galima naršyti ir po internetą.
Games
Dauguma vartotojų ir tradicinių žaidimų kompiuterių kūrėjų mano, kad dar nepribrendo laikas kompiuterinius žaidimus žaisti pasauliniame tinkle. Šios kovos laimėtojai paaiškės tuomet, kai į rinką bus išleisti du nauji žaidimų kompiuteriai su galimybe naršyti internete. Tai bus “Microsoft” įrenginys “Xbox” ir atnaujinta “Sony Playstation 2” versija. “Microsoft” kovoje dėl rinkos, jau išleido apie 500 mln. JAV dolerių “Xbox” gamybai ir reklamai ir tikisi taip aplenkti “Sony”. “Xbox” prekyba prasidės lapkričio 8 dieną ir kompiuteris kainuos 299 JAV dolerius (1196 Lt) – tiek pat, kiek ir “Playstation 2”.

Tokie gigantai kaip “Microsoft” ir “Sony”, norėdami savo kompiuteriams suteikti patrauklumo, diegia juose interneto ryšį. Tačiau galutinis gamintojų tikslas – pagaminti savotišką valdymo centrą, kuriuo galima būtų žaisti žaidimus, žiūrėti namų kiną ar klausytis muzikos.

Savaime aišku, ateitis priklauso interneto žaidimams, tačiau šiuo metu žaidimus gaminančios bendrovės nemato galimybės gaminant interneto žaidimus užsidirbti daugiau nei gali dabar, todėl su interneto žaidimų kūrimu dar neskuba.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.