Tačiau besiliekninantieji pasipiktino tokia reklama, pareiškę, jog ji yra įžeidžianti, o svorio reguliavimo ekspertai pasakė, kad „neigiamas tekstas“ greičiau atbaidys klientus, o ne pritrauks.
Dviejų vaikų motina Vicky Palmer, kuri paauglystėje turėjo mitybos sutrikimų, mano, kad šie plakatai, kabantys šalia sveikatingumo klubo ir spa centro, esančių „Cadbury House“ viešbutyje Bristolyje, turi būti kuo greičiau nukabinti.
45 m. V. Palmer iš Čerčilio, Somerseto, pasakė: „Manau, kad jiems skambina daug žmonių ir skundžiasi šia žeminančia ir įžeidžiančia reklama.“
„Aš neturiu antsvorio, tačiau mane erzina globėjiškas ir įžeidžiantis reklamos tonas. Įsivaizduoju, kaip tai skaudina antsvorio turinčius žmones. Svorio problemų turintys žmonės juk dažniausiai nepasitiki savimi, o tokia reklama juos tik dar labiau žlugdo.
Tiems, kurie sugalvojo tokią reklamą ir leido ją pakabinti, reikėtų stipriai įspirti į užpakalį, o jei jų užpakalis labai kaulėtas, tuo geriau – jie stipriau pajus spyrį.“
Sveikatingumo centro vadovai pareiškė, kad šią reklamos kampaniją pradėjo praėjusią savaitę siekdami įtikinti žmones atgauti formą po švenčių.