aA
Kai kurie “Hotmail” pašto paslaugų vartotojai, kurie nuo praėjusios savaitės negali pasitikrinti savo elektroninio pašto dėžučių, vakar rado dar vieną nepageidaujamą staigmeną.
Naujai gauti laiškai buvo nepaliesti, tačiau jų asmeniniai katalogai, adresų knygelių įrašai ir išsaugoti laiškai, buvo ištrinti.

Vienas “Hotmail” vartotojų, paklausęs apie problemą, gavo nelabai malonų atsakymą – "Mes padarėme viską, ką tik galėjome atkuriant prarastus laiškus. Mes norėtumėme jums pasiūlyti visada turėti atsargines laiškų kopijas".

“Microsoft” atstovai pranešė, jog “Hotmail” problemą bandoma išspręsti kuo greičiau ir tikimasi, jog pavyks atstatyti prarastus vartotojų laiškus ir adresų knygeles.

Nemažai “Hotmail” vartotojų buvo atjungti nuo savo pašto dėžučių nuo praėjusios savaitės, tačiau, kaip teigė kompanija, tai buvo įprastatas dalykas.

Ši problema palietė 0,25 procento visų 67 milijonų vartotojų (apie 167 tūkst. internautų).

Pastaraisiais metais “Hotmail” vartotojai jau iškentė keletą nepatogumų ir problemų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.