aA
Homoseksualūs santykiai daro moralinę žalą visuomenei, sukelia AIDS ir kitas ligas, nevisavertiškumo kompleksą, dvasines bei psichologines kančias, išardo šeimas, o kai kurios žmogaus teises ginančios organizacijos skatina homoseksualumą.
Tikybos pamoka: homoseksualai negali daugintis ir ištvirkauja
© DELFI (R.Daukanto pieš.)
Tai per tikybos pamoką išgirdo vienos Vilniaus mokyklos aštuntokai. Lietuvos gėjų lygos (LGL) vadovo Vladimiro Simonko teigimu, toks mokymas mūsų šalį po truputį verčia nacistine valstybe.

„Normalūs“ vyrai ir moterys homoseksualams kelia baimę?

DELFI pasiekė vienos Vilniaus moksleivės konspektų fragmentas. Pamačiusi, ko ji mokoma tikybos pamokose, mergaitės mama ne juokais pasipiktino. Moteris dėl to net apsilankė pas mokyklos direktorių.

Pamokos metu aštuntokams buvo pasakojama apie homoseksualumą antropologiniame ir religiniame kontekste, jo priežastis ir pasekmes.

Vaikai sužinojo, jog homoseksualius asmenis visuomenė atstumia, jie tampa „išnaudojimo objektu ir priemone geiduliams tenkinti“, paneigia tokias vertybes, kaip asmens garbė ir meilė, daro moralinę žalą visuomenei, jaučia nevisavertiškumo kompleksą, mat jiems esą sunku priimti savo lytiškumą.

Tos pačios lyties asmenų lytiniai santykiai esą nenatūralūs, o „nepastovūs sekso partneriai sukelia dvasines ir psichologines kančias“. Kadangi „gilieji ir emocinės meilės poreikiai negali būti išpildyti“, homoseksualai patiria frustraciją.

„Normalūs“ vyrai ir moterys homoseksualams neva kelia baimę. Netradicinė seksualinė orientacija esą sukelia įvairias ligas, pavyzdžiui, AIDS, dėl jos išyra šeimos, prarandamas darbas. „Žmonės, kurie turi tos pačios lyties partnerius, negali daugintis ir turėti vaikų“, - pamokoje užsirašė mergaitė.

Mokytoja papasakojo apie vieną „homoseksualius santykius pateisinančių teoriją“, esą tai lemia „žydrasis genas“. Ši teorija buvo paneigta, nes „seksualinė patirtis gali pakeisti smegenų struktūrą – gali išsivystyti polinkis į homoseksualumą“.

Taip ignoruojamas Dievo planas, kuriame natūralūs santykiai yra heteroseksualūs, o homoseksualūs „savo prigimtimi yra netvarkingi“, paneigiamas Šventojo Rašto ir Bažnyčios mokymas. „Homoseksualumas – nuodėmė ir ištvirkimas“, - vaikams dėstė mokytoja.

Anot jos, netradicinę seksualinę orientaciją lemia neigiami vaikystės ir paauglystės išgyvenimai: nepatirta tėvų globa, neišpildyti meilės troškimai.

Homoseksualumas esą gali būti „alternatyvus linksminimosi“, bohemiško gyvenimo ir meninės veiklos grupių išraiškos, naujų potyrių ieškojimo būdas.

Kaip aštuntokė užsirašė konspektuose, tarptautinės organizacijos, „neva ginančios lygias žmonių teises“ ir teikiančios finansinę paramą, taip pat skatina homoseksualumą.

Mokytojas pats renkasi, kaip dėstyti

Švietimo ir mokslo ministerijos Ryšių su visuomene skyriaus vedėjos Nomedos Barauskienės teigimu, patvirtintose bendrojo ugdymo programose (šiuo atveju – dorinio ugdymo, kuris apima tikybą ir etiką) nurodyti uždaviniai, kokias temas reikia išdėstyti, kokius įgūdžius ugdyti ir ką vaikai turi išmokti.

Tačiau patys mokytojai susidaro planus, kaip jie dirbs, kokius vadovėlius ir kitą literatūrą naudos pamokose.

„Šiuo atveju greičiausiai buvo aptariamas lytiškumas. Į bendrojo ugdymo programą jis yra įtrauktas, - DELFI teigė N. Barauskienė. – Programoje nurodyta, ką mokytojas turi išdėstyti, net pateikiami siūlomos literatūros sąrašai, bet ją gali naudoti savo nuožiūra. Mokytojas atsako už kokybišką ugdymą. Savaime suprantama, tikyboje temos aptariamos iš katalikiškų pozicijų, bet niekas neturi išeiti už sveiko proto ribų.“

Kaip pabrėžė ministerijos atstovė, numatyti ir ugdymo kokybės saugikliai. Pavyzdžiui, patys moksleiviai ar jų tėvai, nepatenkinti mokytojo darbu, gali kreiptis į mokyklos direktorių.

Priminė nacių valdomą Vokietiją

„Būtų juokinga, jei nebūtų graudu. Kai supranti, kad tokie konspektai tikriausiai rašomi ir kitose mokyklose, darosi nebejuokinga, - taip perskaitytus aštuntokės užrašus įvertino V. Simonko. – Nežinau, ką galvoja ta tikybos mokytoja, versdama vargšus vaikus konspektuoti nesąmones.“

Kalbėdamas su DELFI, jis tokį mokymą pavadino „Trojos arkliu mūsų švietimo sistemoje“.

„Dabar suprantame, kam buvo taikytos Lygių galimybių įstatymo išimtys. Religinė sfera – visiškai nereguliuojama“, - kalbėjo LGL valdybos vadovas. Šio įstatymo nuostatos dėl nediskriminavimo negalioja, pavyzdžiui, mokant tradicinių religinių bendruomenių ir bendrijų tikybos, švietimo programų, vadovėlių ir mokymo priemonių turiniui.

V. Simonko priminė šiomis dienomis kilusį triukšmą dėl pasakos apie du princus, kurią esą siūloma pasakoti darželinukams. „Bažnyčia dėl to jau spėjo pasisakyti. O ką ji nori pasakyti šiuo atveju? Darželiuose apie mus kalbėti negalima, bet kalbėti prieš mus – normalu? Taip jau mokykloje skatinama neapykanta. Į šviesias vaikų galvas skiepijamas nepakantumo genas“, - piktinosi pašnekovas.

Jis atkreipė dėmesį, kad sąsajas tarp homoseksualų ir įvairių projektų finansavimo nuolat eskaluoja vienas bulvarinis dienraštis. „Gal taip ir buvo parengtas tas konspektas? Juk praktiškai tai yra suplanuota antihomoseksualinė propaganda, nevaržomai vykdoma mokyklose“, - teigė V. Simonko.

Kai kuriuos teiginius iš konspekto jis pavadino absurdu. „Žmonės, kurie turi tos pačios lyties partnerius, negali daugintis... Kiek man žinoma, daugintis jie gali“, - juokdamasis komentavo LGL vadovas.

V. Simonko teigė manantis, kad situacija šioje srityje artimiausius 10-15 metų ne tik nesikeis į gerąją pusę, bet dar pablogės: „Į Lietuvą po truputį slenka fašizmas. Praėjusio amžiaus 4-ajame dešimtmetyje niekas net nepastebėjo, kaip Vokietijoje įsigalėjo naciai. Man atrodo, kad fašizmas jau įsitaisė tų, kuriems skirtas Gedimino prospektas, širdyse. Kitais metais jie gal ir atsidurs ir parlamente, savivaldybėje. Net nesuprasime, kad Lietuva tampa fašistine respublika.“

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.