aA
Dabar sunkūs laikai visoms komercinėms (dot-com) svetainėms. Naujausiais statistiniais duomenimis, apsipirkimo internete aktyvumas krenta.
Palyginus su praėjusių metų duomenimis, internete apsipirkinėjančių klientų skaičius sumažėjo, konstatuojama “Greenfield Online” interneto rinkos tyrimo išvadose.

Iš viso JAV buvo apklausta 3000 žmonių, 78 procentai jų lankėsi po virtualiose parduotuvese, 70 procentų kažką pirko per pirmą šių metų ketvirtį. Praėjusių metų duomenys yra atitinkamai 86 ir 74 procentai per pirmą metų ketvirtį. Tačiau planuojančių kažką pirkti internete ateityje skaičius nukrito tik 1 procentu.

Pagrindinė priežastis, dėl kurios respondentai sumažino savo pirkimo internete įpročius, buvo pristatymo išlaidos. Per atostogas daugelis pirkėjų pasinaudojo nemokamo prekių pristatymo pasūlymu ir pirko dažniau. Bet dabar reklaminiai pasiūlymai atšaukti, o pirkėjai nenori mokėti už atsiuntimą, kuris yra neišvengiamas perkant internete.

Tyrimas taip pat parodė, kad populiariausių prekių sąrašas nuolat kinta. Penkių perkamiausių prekių sąraše kompiuterių dalys užleido vietą sveikatos ir grožio priežiūros priemonėms. Tai gali lemti augantis moterų, besinaudojančių internetu, skaičius. Dabar internete perka 68 procentai moterų ir 71 procentas vyrų, lyginant su 70 proc. moterų ir 77 proc. vyrų praėjusiais metais.

Kitos populiariausios prekės yra knygos, kompaktiniai diskai, kompiuterinės programos ir drabužiai.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.