Tėvas pamanė, kad jam iš tikrųjų skambina sūnus, nes balsas buvo panašus į jo vaiko, todėl į banko "Snoras" sąskaitą nusprendė pervesti nurodytą pinigų sumą.
Kai pinigai jau buvo pervesti, I.K. paskambino tikrasis sūnus. Paaiškėjus apgaulei, bankas spėjo užblokuoti sąskaitą ir sukčius pinigų pasiimti nespėjo. Apgaviko ieško pareigūnai.
Tuo tarpu sekmadienį sostinės Taikos gatvės gyventoja per patiklumą prarado 3 tūkst. litų. 54 metų Z.P. policijai pranešė, kad sekmadienį į namus telefonu paskambino asmuo ir prisistatęs jos sūnumi pranešė, kad padarė autoavariją.
Nieko neįtardama moteris pervedė į nurodytą banko "Snoras" sąskaitą 3 tūkst. 160 litų. Vėliau paaiškėjo, kad vilnietės sūnus jokios avarijos nepadarė ir mamai neskambino. Moterį apgavusio sukčiaus ieško policija.
Pareigūnai stebisi žmonių patiklumu. Mobiliojo ryšio bendrovės ragina nediktuoti nepažįstamiems asmenims telefonų sąskaitų kortelių papildymo kodų.
Dažniausiai skambinama anksti rytą, vėlų vakarą ar naktį, kai žmogus dėl mieguistumo yra neatidus ir negeba tinkamai reaguoti.
Gyventojams, sulaukusiems skambučių apie tariamą avariją ar kitą nelaimę, policijos pareigūnai pataria skambinti visą parą veikiančiu telefonu 112 į Vilniaus miesto vyriausiąjį policijos komisariatą, kur jie galės pasitikrinti, ar iš tikrųjų jų artimieji buvo patekę į autoavariją, ar juos ištiko kita nelaimė.