aA
Viename iš uostamiesčio automobilių servisų savo keturratį motociklą remontuoti pallikęs vyras sulaukė netikėto skambučio – „jūsų transporto priemonės nebėra".
Keturratis motociklas, Sartai, žirgų lenktynės, Dusetos
Vyrai važinėja keturračiu motociklu
© DELFI (K.Čachovskio nuotr.)
Keturratį „Yamaha", pagamintą 2007 metais, verslininkas Remigijus Lažinskas į „Armi" automobilių servisą Klaipėdoje nuvežė rugpjūčio 18 dieną.

Vyras nesitikėjo, jog po savaitės 35 tūkst. litų kainavusi transporto priemonė ims ir pradings. „Juk ne į garažą vežiau, vežiau į saloną, kuriame ir pirkau motociklą. O dabar man aiškina, jog čia nieko tokio, visko gyvenime pasitaiko", - DELFI teigė R. Lažinskas.

Kaip DELFI teigė UAB „Armi servisas" technikos direktorius Gintaras Sendrius, šiais laikais nuo vagių apsisaugoti sudėtinga. „Pas mus yra ir sargai ir užtverta bei apšviesta teritorija, tačiau prie kiekvienos transporto priemonės po sargą nepastatysi", - apgailestavo G. Sendrius.

Kaip teigia serviso technikos direktorius, keturratis iš saugomos teritorijos buvo išvarytas naktį, per žolynus ir šlaitus.

„Armi serviso" atstovai pripažįsta, jog situacija nepavydėtina ir ketina su transporto priemonės savininku ieškoti kompromiso, tačiau apie visišką patirtos žalos atlyginimą nekalba. „Gali apvogti ir jus, ir mane.

Kur autoserviso kaltė, kad egzistuoja kriminalinis pasaulis? Kaip mums apsisaugoti? Sargas yra tik tam, kad tie, kurie vagia žinotų, kad jis yra ir prieš vogdami pagalvotų", - tikino G. Sendrius.

Motociklas - serviso galvos skausmas

Lietuvos vartotojų instituto prezidentė Zita Čeponytė DELFI teigė, jog už servise palikto automobilio saugumą yra atsakingas servisas. „Jei žmogus patikėjo savo transporto priemonę servisui, tai jis ir yra atsakingas, kad ta transporto priemonė būtų išsaugota ir perduota vartotojui. Jei motociklas buvo pavogtas, turi būti dedamos visos pastangos, kad vartotojui būtų atlyginta patirta žala", - tikino Z. Čeponytė.

Pasak pašnekovės, gauti žalos atlyginimą bus lengviau, jei užsakovas buvo sudaręs su servisu raštišką sutartį.

„Autoservisai turėtų žinoti galiojančią tvarką, nebent tai būtų nelegalus autoservisas. Kadangi šioje situacijoje nėra vartotojo kaltės, žala privalo būti atlyginta visiškai", - teigė Lietuvos vartotojų instituto prezidentė.

Policija dėl vagystės pradėjo tyrimą, tačiau motociklo savininkas nesitiki, jog jį pavyks surasti. Nukentėjęs vyras teigia, jog su „Armi serviso" darbuotojais nepavykus susitarti gražiuoju, jis teisybės ketina ieškoti teisme.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.