aA
Nuo 2001 metų sausio 1-osios turėjęs įsigalioti Valstybės tarnybos įstatymas nepradės veikti, kaip buvo numatyta. Tam, pasirodo, sutrukdė ir nerealiai nustatyti Seimo vairuotojų atlyginimai.
Tai, jog naikinama Valdymo reformų ir savivaldybių reikalų ministerija nespės parengti naujų valdininkų algų mokėjimo metodikos, "Lietuvos rytui" patvirtino ir viceministras Vidmantas Adomonis.

Daugiau kaip dvejus metus rengto ir 40 tūkst. litų kainavusio Valstybės tarnybos įstatymo prieštaravimai išryškėjo rudenį, patvirtinus Seimo kanceliarijos struktūros ir etatų sąrašą.

Nors balsuodami už dokumentą konservatorių daugumos Seimo valdybos nariai vienos nuomonės neturėjo, dokumentui buvo pritarta. Tačiau dokumentą užblokavo tuometinė Andriaus Kubiliaus Vyriausybė. Premjeras grąžino jį tobulinti.

Seimo vyriausiajam vairuotojui buvo siūloma suteikti 17-ąją kategoriją, už kurią mokama 1612 litų. Tą pačią kategoriją ir atitinkamą algą ketinta mokėti automechanikui, vyriausiajam staliui bei vyriausiajam sandėlininkui.

Į 14-ąjį lygį įrašyta Seimo pirmininko arba komiteto sekretorė algos būtų gavusi 1268 litus. Šios pareigos prilygintos paprasto vairuotojo bei automobilių plovėjo etatams.

Parlamento darbininkams siūlyta skirti 9-ąją kategoriją ir 864 litus algos. Mažiausiai apmokami - kiemsargiai ir rūbininkai. Šie penktosios kategorijos darbuotojai gautų po 636 litus. Aukščiausiosios - 30-osios - kategorijos pareigūnų alga siektų 4730 litų.

Artūro Paulausko vadovaujamos Seimo valdybos sprendimu kai kuriems tarnautojams ketinama mokėti personalinius priedus. Įsigaliojus Valstybės tarnybos įstatymui, atsiras ir karjeros tarnautojai. Nuo kitų metų turėjo įsigalioti keturi valdininkų lygiai ir 30 kategorijų.

"Lietuvos rytas"