aA
Atlikusi išsamų tyrimą audito bendrovė “PriceWaterhouseCoopers” pastebėjo, kad beveik visos interneto verslovės, kurios buvo stebimos tyrimo metu, gerokai padidino tinklalapio lankytojų skaičių.
Internautas
Bendrovių atstovai teigia, kad klaidos nėra tyčinės, paprasčiausiai nėra tiksliai apibrėžto lankytojų skaičiaus matavimo standarto.

Pagal lankytojų skaičių sprendžiama bendrovės vertė ir tinklalapyje galimos reklamos kainos.

Bendrovių tinklalapiuose, kuriuose lankytojai praleidžia daug laiko skaitydami pateiktą medžiagą, reklamos kainos gerokai didesnės.

Pasak “PriceWaterhouseCoopers”, skirtingos bendrovės lankytojų skaičių matavo skirtingais būdais.

Kai kurios iš jų priskaičiuodavo automatiškai iš kitų puslapių nukreipiamus lankytojus, net jei šie ir neperžiūrėdavo svetainėje pateiktos informacijos. Kitos skaičiuodavo to paties vartotojo pakartotinus bandymus atsidaryti puslapį peržiūrai kaip skirtingų lankytojų prisijungimus. Sumažėjus pelnui daugelį interneto bendrovių bandoma parduoti, o jų vertė priklauso nuo tinklalapio lankomumo.

Todėl, kaip mano “PriceWaterhouseCoopers” atstovai, lankytojų skaičius didinamas visais įmanomais būdais.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.