aA
Vadybos konsultacinės bendrovės "AT Kearney" atliktos pasaulinės apklausos duomenimis, interneto vartotojai nutraukia bandymus apsipirkti per internetą dėl pernelyg asmeniškų apsipirkimo metu pateikiamų klausimų, taip pat dėl nenoro įvesti kreditinės kortelės duomenų, prastai veikiančių interneto puslapių ir nesugebėjimo rasti tinkamą produktą.

Interneto mažmenininkai taip pat galėtų gerokai padidinti savo apyvartą, jei pasiūlytų vartotojams apsipirkti per jų televizorius ir mobiliuosius telefonus. Taigi dėl nevykusios prekybos per internetą ir minėtų dviejų apsipirkimo būdų nenaudojimo prekiautojai negauna mažiausiai 6,1 milijardo JAV dolerių.

Apklausoje dalyvavo 1 264 patyrę interneto pirkėjai iš šešių pasaulio valstybių.

ELTA
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0