Abu kompiuteriai, primenantys kompanijos "Apple" gaminamus "iMac" dėl savo "viskas vienoje vietoje" (all-in-one) dizaino, buvo skirti sustiprinti kompanijų pozicijas kompiuterių rinkoje.
Analitikų teigimu, pirkėjams labiau rūpėjo kas yra kompiuterio dėžės viduje, o ne kaip atrodo jo išorė. Brangiau kainuodami nei įprasti kompiuteriai, jie nesuviliojo pirkėjų. Stilius galbūt gali būti pardavinėjamas Japonijoje, tačiau ne Šiaurės Amerikoje. Pirkėjų pomėgius rodo ir pastaruoju metu mažėjantys populiariojo “iMac” pardavimai.
"Presario 3500" pasitraukimas sutapo su IBM netrukus rinkoje išleidžiamu kompiuteriu "NetVista". Jis pasižymi panašiu dizainu bei taip pat turi daugelį pirkėjų savo kaina atbaidantį skystųjų kristalų (LCD) monitorių.
Top naujienos
Įtampa Artimuosiuose Rytuose. JAV žiniasklaida: Izraelis sudavė smūgį Iranui
Keršydamas už savaitgalį įvykdytą išpuolį, Izraelis sudavė smūgį Iranui, ketvirtadienio...
66-erių Kristina darbą rado kone atsitiktinai: vargu, ar jaunimas tokio imtųsi
Turkiški serialai, blynai anūkams ir katinas – daugelis vis dar taip įsivaizduoja pensinio...
Kaip maitintis ir ką daryti, kad pilvas būtų plokščias: šių netikėtų patarimų turbūt dar nebandėte
Kas nenorėtų tokio pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, lyg gulint ant nugaros. Deja, kartais...
Prof. Andrejus Spiridonovas. Kas mūsų laukia artimoje ateityje? Tai atrodys neįprasta ir pakeis daugelio žmonių gyvenimą (3)
Arakis – karščio ir smėlio persmelkta planeta tolimajame galaktikos kampe, aprašyta Franko...