„Tai jaunasis brūkšninio kodo brolis – jame galima užkoduoti kokią tik nori informaciją, pradedant informacija apie gaminį, baigiant vaizdo, garso reportažais. Mes „UpCode“ naudojame žurnale – straipsnį galima net tik skaityti, bet ir jo klausytis tarsi per radiją, kad ir važiuojant automobiliu. Į diktofoną įrašytas interviu kompiuteriu apdorotas ir apkoduotas, įdėtas į serverį, jam sukurtas unikalus kodas“, - DELFI sakė „Kelio“ vyriausiasis redaktorius Rimas Bružas.

Pasak R. Bružo, tam tereikia fotografuoti galinčio telefono – nukreiptas į „UpCode“ ženklą, dar vadinamą duomenų matricos kodu, jis „pagauna“ kodą ir garsinį publikacijos įrašą atsiunčia į mobilųjį telefoną.

„Visa žiniasklaida sielojasi dėl to, kad interaktyvumas užmuš spaudą, televiziją, kurie yra per mažai interaktyvūs. „UpCode“ sprendžia interaktyvumo problemą ir leidžia vartotojui pasirinkti susipažinimo su informacija būdą“, - aiškino R. Bružas.

Spalio mėnesio „Kelio“ žurnale užkoduotos dvi publikacijos, ateityje bus stengiamasi užkoduoti kiekvieną straipsnį. R. Bružo teigimu, „UpCode“ informaciją padaro pasiekiamą ir žmonėms, turintiems regėjimo negalią. Ateityje brūkšninį kodą ketinama dėti ir iškiliąja spauda, kad straipsnių galėtų klausytis aklieji ir silpnaregiai.

„UpCode“ sistema patentuota Skandinavijoje. Lietuvoje jį naudoti kol kas gali vienintelis „Kelias“. R. Bružo teigimu, „UpCode“ sistema užsienyje paplitusi bankininkystėje, turizme, reklamoje, kine ir paslaugų sferoje

„UpCode“ technologija pritaikyta ir veikia beveik 300 mobiliųjų telefonų modeliuose. Naujausiuose telefonuose „UpCode“ sistema jau yra įdiegta, senesnio modelio telefonuose reikia atlikti keletą paprastų veiksmų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją