O jeigu jūs jau esate tokie nenormalūs, kad į minėtą bilietų kasą atėjote nepasiskambinę, tai neverkite, kad išeinate nieko nepešę. Kaip jums atrodo, ką galima gauti sudėjus į vieną krūvą ne vieną nevykusį koncertą rengusį koncertų organizatorių, vieną ne visada klientams draugišką bilietų platintoją ir vieną ne kokia reputacija pasižyminčią saugos tarnybą? O taip. Žinau, apie ką galvojate. Apie nacionalinį mūsų tautos bruožą – debilumą. Klydo mūsų šalies įvaizdžio kūrėjai. Ne drąsi mes tauta. Kur kas blogiau.

Grįžkime prie šios dienos realijos – bilietų į „Depeche Mode“ koncertą grąžinimą. Vaizdelis maždaug toks. Pinigai, kaip minėta oficialiame koncerto organizatoriaus pranešime spaudai, grąžinami nuo 16 iki 20 val. Likus 10 minučių iki aštuntos, jau minėtas gerbiamas šio rašinio personažas – saugos tarnybos darbuotojas – imasi iniciatyvos ir tveria užtvarą. Bet kur – ten, kur jo galvelė jam liepia. Maždaug 10 laukusiųjų patenka į laimingąjį ruožą, esantį šalia kasos.

Apie 20 nelaimingųjų lieka užribyje. Žinote, kas įdomiausia ir keisčiausia? Kad visam paradui vadovauja ne už bilietų grąžinimą atsakinga bendrovė, kuri turi rūpintis savo klientais, o saugos tarnyba. Negana to, kai žmonės ima piktintis, tasai pats saugos tarnybos darbuotojas pradeda grasinti, esą, tuoj atvyks policija, nes pažeidžiama viešoji tvarka!!!

Neišmanau teisinių subtilybių, bet drįstu galvoti, kad tiek toks elgesys, tiek tokie grasinimai yra mažų mažiausiai neteisėti. Ką jau bekalbėti apie vartotojų teises ir žmogaus orumą. Žmonės, atvykę iš kitų miestų, tris valandas prastovi eilėje tam, kad kelios minutės po aštuntos prieš jo nosį būtų užvertas langelis, o jis pats – iškoneveiktas (taip taip, dar ir apstumdytas) apsaugos darbuotojo.

Ištikimiausiems DM gerbėjams besibūriuojant kiek ilgiau, saugos tarnyba ėmėsi veiksmų tarsi kovotų su organizuotu nusikalstamumu. Į vietą buvo sukviesti trys apsaugos darbuotojai, kurie bandė ryžtingai imtis žmonių nuo kasos atbaidymo veiksmų. Absurdo teatras.

Jums tikriausiai įdomu, ką šioje situacijoje veikia taip pat labai gerbiamos bilietų kasos darbuotojos? Eilėje prasidėjus šurmuliui, argumentas vienas – „mes nuo aštuntos dirbame“. Be jokios abejonės. Daug žmonių dirba nuo aštuonių. Tie, kurie stovi eilėje, taip pat. Bet kam tai įdomu?

Ar patekau tarp tų laimingųjų? Nepatekau. Bet ne tik dėl to galvoju, jei koncertų organizatorius ir bilietų platintojas gerbtų save ir savo klientus, nežemintų žmonių, kurie patiria nepatogumų dėl iš jų įsigytos paslaugos „grąžinimo“. Argi ne keista, kad tūkstančiams bilietų grąžinti skirta vienintelė Lietuvoje kasa, kuri dirba vos keturias valandas per dieną. Juk bilietą ir Panevėžyje galėjai nusipirkti. O va štai kad grąžintum, mielas panevėžieti, keliauk į Vilnių. Ir dar prieš tai pasiskambink.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!