Informacinės kampanijos "Šeimos vertybių ir šeimai skirtų paslaugų kūrimo bei teikimo skatinimas" sąlygose teigiama, kad projektu siekiama didinti šeimos vertę bei propaguoti šeimos vertybes.

Numatoma "atkreipti visuomenės dėmesį į šeimų problemas, didinti šeimų savivertės jausmą, skatinti visuomenę gerbti šeimas, raginti verslą aktyviau derintis prie šeimos poreikių".

Per kampaniją turėtų būti pristatyta SADM politika šeimų atžvilgiu, išrinktos ir pagerbtos garbingiausios šeimos regionuose, didinamos visuomenės žinios apie teigiamus gyvenimo šeimoje aspektus, ugdomas pagarbus vaikų požiūris į šeimą, verslas skatinamas kurti šeimai palankias paslaugas bei darbo sąlygas.

Konkursą laimėjusi bendrovė be jau minėtų garbingiausių šeimų rinkimų ir juos lydinčio interneto svetainės ir logotipo sukūrimo, turės parengti ne mažiau kaip 50 rašinių šia tema, taip pat ne mažiau - 900 minučių pokalbių regioninėse radijo stotyse. Taip pat numatoma organizuoti renginius įvairiuose Lietuvos miestuose, rengti Tarptautinės šeimos dienos paminėjimą, įvairių lankstinukų lipdukų sukūrimas ir kt.

Beje, Tarptautinė šeimos šventė jau paminėta gegužės 15 dieną. Tuo metu oficialiai nebuvo žinomas konkurso laimėtojas. Kaip BNS sakė ministerijos Viešųjų ryšių skyriaus vedėja Lina Bušinskaitė, konkurso dalyvių atsiklausta, ar jei sutinkantys šios dienos minėjimą rengti vėliau ir esą niekas neprieštaravęs. Šiuo metu su nugalėtoju esą derinama data, kada turėtų įvykti ši šventė.

"Taip išėjo, bet viskas turėtų būti gerai", - įsitikinusi ji.

Visuomenės informavimo kampanija turi būti įgyvendinta iki 2009 metų gruodžio 18 dienos.

SADM visuomenės informavimui yra paskelbusi dar vieną konkursą. Numatoma pirkti tekstų kūrimo, maketavimo, rengimo, spausdinimo ir platinimo paslaugas. Tačiau šis visuomenei informuoti skirtas projektas įstrigo.

Pasak L.Bušinskaitės, kovo 25 dieną paskelbtas konkursas užtruko. Ji negalėjo atsakyti, ar konkurso, kurio sąlygų skaidrumu suabejota viešojoje erdvėje, yra jis apskųstas.