"Kol kas reklamos rinka per silpna tokiam laikraščio turiniui. Ji krinta daugiau nei prognozuoti 30 proc. visai rinkai, todėl reikia imtis naujų priemonių", - sakė bendrovės "Lietuvos rytas" direktorius Vidmantas Strimaitis.

Bendrovės duomenimis, priedus "Krepšinis" ir "Savaitgalis" kūrė po 2 žurnalistus. Kaip keisis jų darbas, kol kas nekomentuojama. Sausio mėnesį "Lietuvos rytas" atsisakė dalies darbuotojų Vilniaus redakcijoje, permainos palietė visus skyrius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją