Tikėtasi, kad šios socialinės reklamos nelaimingų atsitikimų skaičių šiais metais padės sumažinti 5-7 proc. lyginant su praėjusiais metais, tačiau jis tik padidėjo maždaug dešimtadaliu.

„Mes tikėjomės, kad bus greitesnis rezultatas, kaip žinote, esame nemažai numatę pinigų tiek vaizdo klipams, tiek radijo reklamoms. Mes manome, kad tai yra viena iš ilgalaikių priemonių, kuri rezultatą duos po kurio laiko, bet mes tikėjomės jau šiemet geresnių rezultatų", – po susitikimo su prezidentu Valdu Adamkumi sakė susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius.

Vien šiais metais Susisiekimo ministerija planuoja nupirkti atšvaitų už 500 tūkst. Lt, tačiau, anot A. Butkevičiaus. niekas nenori jų segtis.

Radijo socialinei reklamai šiemet planuojama išleisti per 600 tūkst. Lt, video reklamai – per 200 tūkst. Lt, o sankryžų pertvarkymas avaringuose ruožuose, įrengiant įvairias priemones, neleidžiančias automobiliams greitai važiuoti, atsiėjo 5 mln. Lt.

Minėtą socialinę radijo reklamą sausio pabaigoje Lietuvos reklamos biuro Arbitražo komisija buvo pripažinusi pernelyg šiurpinančia, keliančia baimę ir paniką.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją