Ir, jei tik būtų šiek tiek šalto oro frontas pasislinkęs į rytus, Lietuvoje nebūtų buvę lijundros. Čia ir buvo klaida, buvo manoma, kad lijundra sieks tik Lietuvos pasienį.
Net jei sinoptikai ir nevisai tiksliai numatė savaitgalio orus, kelininkai turi atsiminti, kad lapkričio gale gali prasidėti lijundros.
Sniegas, lijundros, apledėjimai galėjo prasidėti jau lapkričio viduryje. Kelininkai turi mobilizuoti per keletą valandų pajėgas ir barstyti kelius.
Niekas apie blogus orus nepraneš prieš savaitę. Žinoma, jei tai būtų rugsėjis, kelininkai galėtų teisintis, kad jie nesitikėjo, nepasiruošė.
Lapkričio gale “pagal įstatymą” priklauso tokie orai. O esant slidžiai kelio dangai padidėja ir stabdymo kelias, ir prastesnis ratų sukibimas su kelio danga.
Orai turi rūpėti ne tik sinoptikams, kelininkams, bet ir patiems vairuotojams.
Sniegas išryškino “juodą” vairuotojų nekultūringumą
Tai komentuoja:
Henrikas Jurkuvėnas Lietuvos automobilių kelių direkcijos, Kelių priežiūros skyriaus viršininkas
Top naujienos
Lenkų žiniasklaidoje – daugiau detalių apie vieną iš Volkovo užpuolikų: buvo MMA kovotojas, pagarsėjo instagrame (6)
Lenkijos nepriklausomas dienraštis „ Gazeta Wyborcza “ praneša, kad gauta informacija rodo, jog...
Europoje – balandžio orų staigmenos: Atėnus apgaubė oranžinė dulkių migla, Suomiją užvertė sniegu
Kai kurias Graikijos dalis apgaubė geltonai oranžinė Sacharos dykumos dulkių migla, sukūrusi...
Sutuoktinį palaidojusi Liudmila: Gediminas buvo visos Lietuvos nuosavybė (13)
Gediminas Kirkilas buvo visos Lietuvos nuosavybė, taip apie jį po trečiadienį įvykusių buvusio...