Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta

 (8)
Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.
© Shutterstock

Manasis dar labiau išryškėjo dėl nuolatinio sėdėjimo prie kompiuterio. Darbe monitorių pasikėliau aukštyn, kad nereiktų nunarinti galvos, tačiau namie, kai su nešiojamu kompiuteriu sėdžiu lovoje, nori nenori smakras spaudžiasi prie kaklo. Todėl, vos radusi progą, padarau šiuos pratimus dailesnėms veido formoms:

1. Atsigulkite ant nugaros. Įsitikinkite, kad jūsų kojos ir rankos sudėtos tiesiai. Žiūrėkite į lubas. Lėtai kelkite galvą smakrą glausdamos prie krūtinės. Suskaičiuokite iki penkių ir atsipalaiduokite.

2. Padarykite 5 sekundžių pertrauką ir pakartokite. Pratimą atlikite 20-25 kartus kasdien.

3. Atsisėskite visiškai ištiesdamos stuburą. Atloškite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Ranka lengvai įtempkite kaklo odą. Suspaudusios lūpas atkiškite smakrą. Sustinkite 5 sekundėms, atsipalaiduokite. Kartokite 20-25 kartus kasdien.

4. Atsigulkite ant nugaros. Kojas laikykite tiesiai, o rankas - ant šlaunų. Kelkite apatinę galvos dalį taip, kad smakras aukščiausiame taške. Sustinkite kelioms sekundėms ir lėtai atsipalaiduokite. Kartokite 25 kartus.

5. Atsisėskite priešais veidrodį. Plačiai atverkite burną. Lėtai lenkite galvą atgal ir apatine lūpa visiškai uždenkite viršutinę. Suskaičiuokite iki penkių ir atleiskite. Kartokite 10 kartų.

6. Atsisėskite tiesiai. Atverskite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Kiek įmanoma plačiau prasižiokite, paskui užsičiaupkite. Stenkitės įtempti apatinius smakro raumenis. Kartokite be sustojimo 10-15 kartų, po to atsipalaiduokite.

7. Atsisėskite tiesiai. Atlenkite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Pradėkite perdėtai kramtyti. Kramtykite 10-15 sekundžių, po to atsipalaiduokite.

8. Uždėkite delnus ant kaktos. Dabar bandykite stumti galvą tuo pačiu metu ją stabdydamos rankomis. Pajusite, kaip įsitempia kaklo ir smakro raumenys. Kartokite 10 kartų kasdien.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (23)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (8)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (29)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.

7 žingsniai lieknos talijos link (6)

Sakoma, kad roges reikia ruošti vasarą... Na, tuomet žiema tinkamiausias laikas pradėti dailinti pilvo linijas. Be to, prieš šventes visos norime atrodyti dailiau, todėl pats metas susiimti!

Veiksmingi būdai numalšinti alkį be maisto (7)

Nuslopinti alkio pojūtį nėra sudėtinga, svarbu žinoti kelias gudrybes ir jomis naudotis. Tai padės sėkmingai laikytis dietos, sveikai maitintis ir neprisikimšti greitų užkandžių ištikus alkio priepuoliams.

Vaistažolės, kurios gerina seksualinį gyvenimą (4)

Nekalčiausia vaistažolių tinktūra, tinkamai naudojama, gali sužadinti norą mylėtis, todėl dėl vaistų vartojimo pasitarkite su savo... ne, ne gydytoju, o partneriu.

Tyrimas: pilno grūdo produktai mažina širdies ir kraujagyslių ligų riziką

Šiuolaikinis gyvenimo tempas ir nesubalansuota mityba veda prie dažnėjančių širdies ir kraujagyslių ligų. Naujausi tyrimai atskleidė, kad šių ligų gali padėti išvengti pilno grūdo produktais praturtinta mityba.

Ką daryti, kad prakaitavimas nevirstų košmaru? (2)

Artėjant gražiausioms metų šventėms visus nejučia įtraukia prieššventinio pasiruošimo bumas ir nesibaigianti vakarėlių virtinė. Vieniems tai sukelia džiaugsmingą šurmulį, kitiems – nerimą, kad vakarėlio metu aplinkiniai pastebės kruopščiai slepiamą bėdą – gausų prakaitavimą, kuris žliaugia veidu ar kaupiasi pažastyse net neužsiimant aktyvia fizine veikla. Tad ko imtis, kad šventinis vakarėlis nevirstų košmaru?

Štai jums įrodymai, kodėl nereikia paisyti svarstyklių skaičių! FOTO (8)

Ne paslaptis, kad riebalai sveria mažiau už raumenis, todėl, pavyzdžiui, 65 kilogramus sveriančios sportiško sudėjimo moters kūnas atrodys visai kitaip, nei treniruočių neragavusios.