Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta

 (9)
Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.
© Shutterstock

Manasis dar labiau išryškėjo dėl nuolatinio sėdėjimo prie kompiuterio. Darbe monitorių pasikėliau aukštyn, kad nereiktų nunarinti galvos, tačiau namie, kai su nešiojamu kompiuteriu sėdžiu lovoje, nori nenori smakras spaudžiasi prie kaklo. Todėl, vos radusi progą, padarau šiuos pratimus dailesnėms veido formoms:

1. Atsigulkite ant nugaros. Įsitikinkite, kad jūsų kojos ir rankos sudėtos tiesiai. Žiūrėkite į lubas. Lėtai kelkite galvą smakrą glausdamos prie krūtinės. Suskaičiuokite iki penkių ir atsipalaiduokite.

2. Padarykite 5 sekundžių pertrauką ir pakartokite. Pratimą atlikite 20-25 kartus kasdien.

3. Atsisėskite visiškai ištiesdamos stuburą. Atloškite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Ranka lengvai įtempkite kaklo odą. Suspaudusios lūpas atkiškite smakrą. Sustinkite 5 sekundėms, atsipalaiduokite. Kartokite 20-25 kartus kasdien.

4. Atsigulkite ant nugaros. Kojas laikykite tiesiai, o rankas - ant šlaunų. Kelkite apatinę galvos dalį taip, kad smakras aukščiausiame taške. Sustinkite kelioms sekundėms ir lėtai atsipalaiduokite. Kartokite 25 kartus.

5. Atsisėskite priešais veidrodį. Plačiai atverkite burną. Lėtai lenkite galvą atgal ir apatine lūpa visiškai uždenkite viršutinę. Suskaičiuokite iki penkių ir atleiskite. Kartokite 10 kartų.

6. Atsisėskite tiesiai. Atverskite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Kiek įmanoma plačiau prasižiokite, paskui užsičiaupkite. Stenkitės įtempti apatinius smakro raumenis. Kartokite be sustojimo 10-15 kartų, po to atsipalaiduokite.

7. Atsisėskite tiesiai. Atlenkite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Pradėkite perdėtai kramtyti. Kramtykite 10-15 sekundžių, po to atsipalaiduokite.

8. Uždėkite delnus ant kaktos. Dabar bandykite stumti galvą tuo pačiu metu ją stabdydamos rankomis. Pajusite, kaip įsitempia kaklo ir smakro raumenys. Kartokite 10 kartų kasdien.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį (8)

Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.

Išsamusis 2017-ųjų sveikatos horoskopas visiems Zodiako ženklams

Žinoma, kad domina, ką žada šie metai mūsų asmeninei laimei ir karjerai. Tačiau jei nebus sveikatos, kam ta meilė ir darbas, tiesa?

Naudingiausi kambariniai augalai nuo nemigos, galvos skausmo, virusų (5)

Namuose esanti įvairi technika - kompiuteriai, spausdintuvai, televizoriai, kondicionieriai ir t.t. - ora paverčia negyvu. Apsaugoti aplinką nuo žalingo poveikio bei palaikyti namuose švarų orą padės augalai-sanitarai.

Koks moters kvapas labiausiai atstumia vyrus? (44)

Sakote, saldus gėlių aromatas? O gal cukraus vata ar kadagiais dvelkiantis aromatas? Ne - yra kvapas, kuris labiausiai dirgina vyro uoslę.

Kokias ligas išduoda nemalonus kūno kvapas? (14)

Ko gero kiekvienas mūsų yra patyręs, ką reiškia būtų tuo žmogumi, kuris skleidžia nemalonų kvapą patalpoje – galbūt po itin intensyvios treniruotės, o gal po to, kai pietums valgėte mėsainį su svogūnais.

Sisiojimo reikaliukai: kas rodo, kad turi rimtų problemų? (4)

Stebėdamos savo šlapimą galite išvengti įvairių sveikatos sutrikimų ir užkirsti kelią rimtoms ligoms.

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (25)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (9)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (30)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.