Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta

 (9)
Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.
© Shutterstock

Manasis dar labiau išryškėjo dėl nuolatinio sėdėjimo prie kompiuterio. Darbe monitorių pasikėliau aukštyn, kad nereiktų nunarinti galvos, tačiau namie, kai su nešiojamu kompiuteriu sėdžiu lovoje, nori nenori smakras spaudžiasi prie kaklo. Todėl, vos radusi progą, padarau šiuos pratimus dailesnėms veido formoms:

1. Atsigulkite ant nugaros. Įsitikinkite, kad jūsų kojos ir rankos sudėtos tiesiai. Žiūrėkite į lubas. Lėtai kelkite galvą smakrą glausdamos prie krūtinės. Suskaičiuokite iki penkių ir atsipalaiduokite.

2. Padarykite 5 sekundžių pertrauką ir pakartokite. Pratimą atlikite 20-25 kartus kasdien.

3. Atsisėskite visiškai ištiesdamos stuburą. Atloškite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Ranka lengvai įtempkite kaklo odą. Suspaudusios lūpas atkiškite smakrą. Sustinkite 5 sekundėms, atsipalaiduokite. Kartokite 20-25 kartus kasdien.

4. Atsigulkite ant nugaros. Kojas laikykite tiesiai, o rankas - ant šlaunų. Kelkite apatinę galvos dalį taip, kad smakras aukščiausiame taške. Sustinkite kelioms sekundėms ir lėtai atsipalaiduokite. Kartokite 25 kartus.

5. Atsisėskite priešais veidrodį. Plačiai atverkite burną. Lėtai lenkite galvą atgal ir apatine lūpa visiškai uždenkite viršutinę. Suskaičiuokite iki penkių ir atleiskite. Kartokite 10 kartų.

6. Atsisėskite tiesiai. Atverskite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Kiek įmanoma plačiau prasižiokite, paskui užsičiaupkite. Stenkitės įtempti apatinius smakro raumenis. Kartokite be sustojimo 10-15 kartų, po to atsipalaiduokite.

7. Atsisėskite tiesiai. Atlenkite galvą taip, kad žiūrėtumėte į lubas. Pradėkite perdėtai kramtyti. Kramtykite 10-15 sekundžių, po to atsipalaiduokite.

8. Uždėkite delnus ant kaktos. Dabar bandykite stumti galvą tuo pačiu metu ją stabdydamos rankomis. Pajusite, kaip įsitempia kaklo ir smakro raumenys. Kartokite 10 kartų kasdien.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (16)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.

10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį (9)

Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.

Išsamusis 2017-ųjų sveikatos horoskopas visiems Zodiako ženklams

Žinoma, kad domina, ką žada šie metai mūsų asmeninei laimei ir karjerai. Tačiau jei nebus sveikatos, kam ta meilė ir darbas, tiesa?