Tobula figūra PER MĖNESĮ, be jokių pastangų

 (14)
Norite gražesnės figūros, tačiau rezultato tikitės greitai ir be didelių pastangų? Skamba neįtikėtinai, bet tai yra įmanoma. Žinoma, neatsikratysite 30 kilogramų, bet į pora dydžių mažesnę suknelę tikrai įlįsite.
Tobula figūra PER MĖNESĮ, be jokių pastangų
© Reklamos užsakovų nuotr.

Gerkite daugiau vandens

Per dieną išgerkite nuo 8 iki 12 stiklinių vandens. Geriausia paprasto, negazuoto ir be skonio priedų. Vanduo spartina medžiagų apykaitą ir užpildo skrandį, kai norisi, pavyzdžiui, ko nors saldaus. Stiklinę vandens būtinai išgerkite prieš kiekvieną valgį. Vanduo gerai ne tik kūno svoriui, bet ir odai. Jau po savaitės pastebėsite, kad oda tapo skaistesnė.

Sveikai maitinkitės

Venkite bulvių, riebių patiekalų, bandelių, tortų, greitų užkandžių. Valgykite daugiau žalių ar garuose troškintų daržovių, garuose troškintos mėsos ir žuvies. Svarbiausia, nieko negardinkite padažais. Jie – nepastebimos kalorijų bombos. Lygiai taip pat reiktų stipriai riboti vaisius ir vaisių sultis. Juose labai daug cukraus. Nepersistenkite ir su druska. Ji organizmą verčia kaupti vandenį. Jei norisi ko nors labai saldaus – išgerkite lieso kefyro su šaukšteliu cinamono.

Išsimiegokite

Jei trūksta miego, labiau norisi saldumynų ar daugiau valgyti. Nepailsėjęs organizmas, papildomos energijos bando gauti iš maisto. Geriausia kasnakt miegoti bent po 8 valandas. Be to, stenkitės laikytis grafiko – tuo pačiu metu eikite gulti, ir tuo pačiu kelkitės. Toks grafikas gerai veiks ne tik svorį, bet ir grožį. Mažiau kankins pajuodę paakiai, oda taps skaistesnė.

Valgykite sriubą

Jei prieš pagrindinį patiekalą suvalgysite sriubos, kasdien suvartosite 100 kalorijų mažiau. Sriuba puikiai numalšina alkį ir turi kur kas mažiau kalorijų. Svarbiausia rinktis sriubas be mėsos. Geriausia daržovių ar pieniškos – jos ne tokios riebios.

10 minučių šokiui

Šokis – puiki mankšta, išjudinanti kone visas raumenų grupes. Be to, tai viena maloniausių sporto rūšių. Geriausia, jei šokiui kasdien skirsite bent dešimt minučių. Jei šoksite ryte, energijos pasikrausite visai dienai. Ryte užsidarykite į atskirą kambarį ir pasiduokite užvedantiems muzikos ritmams. Taip per savaitę sudeginsite apie 300 kalorijų daugiau. Jei šokio sesiją pakartosite ir vakare, per savaitę neteksite 600 kalorijų daugiau.

Valgykite iš mažų lėkščių

Jei lėkštė didelė, maisto įsidėsite daugiau ir nejučia suvalgysite daugiau nei planuota ar reikėtų. Be to, nesirinkite šiltų spalvų indų. Juose maistas atrodo skanesnis ir nejučia suvalgoma daugiau. Geriausia valgyti iš mažos mėlynos lėkštės.

Daug vaikščiokite

Jei tik yra galimybė, eikite pėsčiomis, lipkite laiptais, stovėkite, o ne sėdėkite. Taisyklė paprasta: jei norite numesti svorio, turite sudeginti kalorijų daugiau nei jų suvartojama. Nepakaks vien atsisakyti kaloringo maisto, būtina daugiau judėti. Sporto klubą galima pakeisti aktyvesne kasdiene veikla.

Kasdien po brazilišką riešutą

Braziliški riešutai labai maistingi ir turi daug naudingų medžiagų. Tačiau jei norite numesti svorio, patariama per dieną suvalgyti vieną arba du riešutus. Mokslininkai įrodė, kad brazilišku riešutu kasdienė miniatiūrinė porcija skatina metabolizmą. Jį skatina ir daugiau maisto produktų. Pavyzdžiui, vienas obuolys per dieną, kopūstai ar aitrieji pipirai.

Nevalgykite dietinio maisto

Visi produktai, kurių riebalų procentas sumažintas, turi daugiau cukraus. Svorio metimui kur kas pavojingesnis toks paslėptas cukrus, nei riebesnis maistas. Geriausia, jei visus patiekalus ruoštumėte namuose. Tada žinosite, iš ko jie susideda.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (9)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (8)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.

10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį (9)

Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.

Išsamusis 2017-ųjų sveikatos horoskopas visiems Zodiako ženklams

Žinoma, kad domina, ką žada šie metai mūsų asmeninei laimei ir karjerai. Tačiau jei nebus sveikatos, kam ta meilė ir darbas, tiesa?

Naudingiausi kambariniai augalai nuo nemigos, galvos skausmo, virusų (5)

Namuose esanti įvairi technika - kompiuteriai, spausdintuvai, televizoriai, kondicionieriai ir t.t. - ora paverčia negyvu. Apsaugoti aplinką nuo žalingo poveikio bei palaikyti namuose švarų orą padės augalai-sanitarai.

Koks moters kvapas labiausiai atstumia vyrus? (44)

Sakote, saldus gėlių aromatas? O gal cukraus vata ar kadagiais dvelkiantis aromatas? Ne - yra kvapas, kuris labiausiai dirgina vyro uoslę.