Tobula figūra PER MĖNESĮ, be jokių pastangų

 (14)
Norite gražesnės figūros, tačiau rezultato tikitės greitai ir be didelių pastangų? Skamba neįtikėtinai, bet tai yra įmanoma. Žinoma, neatsikratysite 30 kilogramų, bet į pora dydžių mažesnę suknelę tikrai įlįsite.
Tobula figūra PER MĖNESĮ, be jokių pastangų
© Reklamos užsakovų nuotr.

Gerkite daugiau vandens

Per dieną išgerkite nuo 8 iki 12 stiklinių vandens. Geriausia paprasto, negazuoto ir be skonio priedų. Vanduo spartina medžiagų apykaitą ir užpildo skrandį, kai norisi, pavyzdžiui, ko nors saldaus. Stiklinę vandens būtinai išgerkite prieš kiekvieną valgį. Vanduo gerai ne tik kūno svoriui, bet ir odai. Jau po savaitės pastebėsite, kad oda tapo skaistesnė.

Sveikai maitinkitės

Venkite bulvių, riebių patiekalų, bandelių, tortų, greitų užkandžių. Valgykite daugiau žalių ar garuose troškintų daržovių, garuose troškintos mėsos ir žuvies. Svarbiausia, nieko negardinkite padažais. Jie – nepastebimos kalorijų bombos. Lygiai taip pat reiktų stipriai riboti vaisius ir vaisių sultis. Juose labai daug cukraus. Nepersistenkite ir su druska. Ji organizmą verčia kaupti vandenį. Jei norisi ko nors labai saldaus – išgerkite lieso kefyro su šaukšteliu cinamono.

Išsimiegokite

Jei trūksta miego, labiau norisi saldumynų ar daugiau valgyti. Nepailsėjęs organizmas, papildomos energijos bando gauti iš maisto. Geriausia kasnakt miegoti bent po 8 valandas. Be to, stenkitės laikytis grafiko – tuo pačiu metu eikite gulti, ir tuo pačiu kelkitės. Toks grafikas gerai veiks ne tik svorį, bet ir grožį. Mažiau kankins pajuodę paakiai, oda taps skaistesnė.

Valgykite sriubą

Jei prieš pagrindinį patiekalą suvalgysite sriubos, kasdien suvartosite 100 kalorijų mažiau. Sriuba puikiai numalšina alkį ir turi kur kas mažiau kalorijų. Svarbiausia rinktis sriubas be mėsos. Geriausia daržovių ar pieniškos – jos ne tokios riebios.

10 minučių šokiui

Šokis – puiki mankšta, išjudinanti kone visas raumenų grupes. Be to, tai viena maloniausių sporto rūšių. Geriausia, jei šokiui kasdien skirsite bent dešimt minučių. Jei šoksite ryte, energijos pasikrausite visai dienai. Ryte užsidarykite į atskirą kambarį ir pasiduokite užvedantiems muzikos ritmams. Taip per savaitę sudeginsite apie 300 kalorijų daugiau. Jei šokio sesiją pakartosite ir vakare, per savaitę neteksite 600 kalorijų daugiau.

Valgykite iš mažų lėkščių

Jei lėkštė didelė, maisto įsidėsite daugiau ir nejučia suvalgysite daugiau nei planuota ar reikėtų. Be to, nesirinkite šiltų spalvų indų. Juose maistas atrodo skanesnis ir nejučia suvalgoma daugiau. Geriausia valgyti iš mažos mėlynos lėkštės.

Daug vaikščiokite

Jei tik yra galimybė, eikite pėsčiomis, lipkite laiptais, stovėkite, o ne sėdėkite. Taisyklė paprasta: jei norite numesti svorio, turite sudeginti kalorijų daugiau nei jų suvartojama. Nepakaks vien atsisakyti kaloringo maisto, būtina daugiau judėti. Sporto klubą galima pakeisti aktyvesne kasdiene veikla.

Kasdien po brazilišką riešutą

Braziliški riešutai labai maistingi ir turi daug naudingų medžiagų. Tačiau jei norite numesti svorio, patariama per dieną suvalgyti vieną arba du riešutus. Mokslininkai įrodė, kad brazilišku riešutu kasdienė miniatiūrinė porcija skatina metabolizmą. Jį skatina ir daugiau maisto produktų. Pavyzdžiui, vienas obuolys per dieną, kopūstai ar aitrieji pipirai.

Nevalgykite dietinio maisto

Visi produktai, kurių riebalų procentas sumažintas, turi daugiau cukraus. Svorio metimui kur kas pavojingesnis toks paslėptas cukrus, nei riebesnis maistas. Geriausia, jei visus patiekalus ruoštumėte namuose. Tada žinosite, iš ko jie susideda.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį (8)

Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.

Išsamusis 2017-ųjų sveikatos horoskopas visiems Zodiako ženklams

Žinoma, kad domina, ką žada šie metai mūsų asmeninei laimei ir karjerai. Tačiau jei nebus sveikatos, kam ta meilė ir darbas, tiesa?

Naudingiausi kambariniai augalai nuo nemigos, galvos skausmo, virusų (5)

Namuose esanti įvairi technika - kompiuteriai, spausdintuvai, televizoriai, kondicionieriai ir t.t. - ora paverčia negyvu. Apsaugoti aplinką nuo žalingo poveikio bei palaikyti namuose švarų orą padės augalai-sanitarai.

Koks moters kvapas labiausiai atstumia vyrus? (44)

Sakote, saldus gėlių aromatas? O gal cukraus vata ar kadagiais dvelkiantis aromatas? Ne - yra kvapas, kuris labiausiai dirgina vyro uoslę.

Kokias ligas išduoda nemalonus kūno kvapas? (14)

Ko gero kiekvienas mūsų yra patyręs, ką reiškia būtų tuo žmogumi, kuris skleidžia nemalonų kvapą patalpoje – galbūt po itin intensyvios treniruotės, o gal po to, kai pietums valgėte mėsainį su svogūnais.

Sisiojimo reikaliukai: kas rodo, kad turi rimtų problemų? (4)

Stebėdamos savo šlapimą galite išvengti įvairių sveikatos sutrikimų ir užkirsti kelią rimtoms ligoms.

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (25)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (9)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (30)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.