Sulieknėk sveikai: kaip mesti svorį, bet išsaugoti krūtinės dydį

 (11)
Tos moterys, kurios laikėsi dietos, savo kailiu (oda) yra patyrusios, kad svoris krenta nuo viršaus: įdumba skruostai, sumažėja krūtinė, o tik paskui paklibinamos probleminės vietos – pilvas, šlaunys.
© Shutterstock nuotr.

Kad taip nenutiktų, krūtinė nesubliukštų ir nenukartų, pataria sveikos mitybos specialistė, studijos „Sulieknėk sveikai“ (www.sulieknek.lt) vadovė Vaida Kurpienė.

Specialistė primena, kad krūtinė sudaryta daugiausia iš riebalinio audinio, taigi pilnėjant didėja ir krūtinės apimtys, o lieknėjant ji mažėja. Nėra stebuklingo būdo, kaip žymiai ir greitai numesti svorį, išlaikant krūtinės apimtis. Juk prisiminkite - kai svėrėte mažiau, tai ir liemenėlės dydis buvo mažesnis.

V. Kurpienė skatina vis dėlto nenusiminti ir nenuleisti rankų (bei krūtų). Jei planuojate mesti svorį, iš karto pradėkite rūpintis krūtinės stangrinimu. Krūtinė bus neišvengiamai mažesnė, bet dailios formos. Pastangos tikrai bus vertos gauto rezultato.

Pirma krūtinės stangrinimo taisyklė – lieknėti lėtai, numesti apie 1 proc. nuo kūno svorio per savaitę. Tokiu atveju odai duodate laiko susitraukti. Antra, ne mažiau svarbi taisyklė – subalansuota mityba. Turite gauti pakankamai vitamino C, skatinančio kalogeno, nesočiųjų riebalinių rūgščių bei kitų odai būtinų maistinių medžiagų gamybą.

Sveikos mitybos specialistė dalijasi klienčių patirtimi. Programos dalyvės, ne pirmą kartą lieknėjančios, pastebėjo, kad subalansuotai maitinantis ne tik jaučiasi energingesnės, bet ir viso kūno oda yra žymiai stangresnė, nei lieknėjant, laikantis dietos.

V. Kurpienė primena, kad labai svarbi ir jūsų laikysena. Tiesiai stovint ar sėdint, jūsų krūtinės apimtis nepasikeis, bet vizualiai atrodys didesnė. Be to, pagerės kraujotaka krūtinės srityje. Atsistokite prieš veidrodį šonu ir pasižiūrėkite, kaip atrodote, nuleidusi pečius, ir kaip - išsitiesusi. Vaizdas jus nustebins.

Norint sustangrinti krūtinę, puikiai tinka rytinis ir vakarinis dušo ritualas. Pamasažuokite krūtinę kelias minutes stipria vandens srove sukamaisiais judesiais. Puikiai odą stangrina kontrastinis dušas, tik ne kiekviena tam ryžtasi, o vertėtų. Krūtinę galima masažuoti ir minkštu šepečiu. Svarbiausia suaktyvinti poodinę kraujotaką. Taip pat svarbus ir reguliarumas. Masažas būtinas bent kas antrą dieną.

Krūtinę didinantys kremai nėra veiksmingi, tačiau krūtinės odą būtina drėkinti bei maitinti. Rūpintis šios zonos oda reikia lygiai taip pat, kaip prižiūrite veido ar kaklo, iškirptės odą. Ne mažiau svarbi priemonė krūtinės stangrinimui yra mankšta. Būtina stiprinti raumenis po krūtimis bei visos viršutinės kūno dalies raumenis. Taip krūtinė atrodys iškilesnė, pagerės kraujotaka. Tik žinoma, nepersistenkite.


Shutterstock nuotr.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.