Skani ir efektyvi dieta: vaisių ir daržovių kokteiliai

 (2)
Specialistai ėmėsi produktų analizės, norėdami išsiaiškinti, kokių produktų savybės greitina metabolizmą ir kartu teigiamai veikia lieknėjimo procesą. Kokiems produktams teigti pirmenybę, jei norime sėkmingai atsikratyti nereikalingų kilogramų?
Dieta
© Fotolia nuotr.

Skaitykite 5braskes.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „iPhone“; „Android“. Sekite mūsų naujienas ir Facebooke!

Pirmąją vietą specialistai atidavė špinatams ir morkoms. Jei tuos abu produktus derinsite, galite pasiekti dailios figūros rezultatų. Taigi diena turėtų prasidėti nuo oranžinės ir žalios spalvos. Galite gaminti salotas, galite spausti sultis, tik nepamirškite į šią spalvingą kombinaciją įpilti šlakelio  alyvuogių aliejaus.

Garbingą antrąją vietą specialistai skyrė žaliajai arbatai. Šis gėrimas ne tik tonizuoja, tačiau ir greitai degina riebalų ląsteles. Puodelis žaliosios arbatos, atšaldytos ir nepasaldintos cukrumi, neįkainojamai pasitarnaus prieš treniruotę. Visi pratimai, kuriuos darysite, bus maksimaliai efektyvūs!

Trečiąją poziciją užima greipfrutai. Kasdien išsispaudusios šio vaisiaus sulčių, tikrai nuveiksite mažą, bet efektyvų darbelį dailesnės figūros labui.

Kas dar praverstų jūsų išvaizdos pokyčiams? Ketvirtąją vietą specialistai atidavė mėtai ir imbierui. Nepaprastos jų gydomosios savybės žinomos nuo senų laikų. Tyrėjai išsiaiškino, kad mėtos ir imbiero derinys itin geras riebalinių ląstelių naikintojas. Kad pagreitintumėte medžiagų apykaitą,  rekomenduojama gerti imbiero ir mėtų arbatą.

O štai dar keletas kitų sveikatingumo kokteilių derinių:

Morka, imbieras, obuolys – stiprina imuninę sistemą;
Obuolys, agurkas, salieras – užkerta kelią vėžiui, mažina cholesterolio kiekį kraujyje, šalina galvos ir skrandžio skausmus;
Pomidoras, morka, obuolys – gerina odos spalvą ir naikina blogą burnos kvapą;
Aštrus pipiras, obuolys, pienas – užkerta kelią atsirasti blogam kvapui burnoje ir numuša kūno temperatūrą;
Apelsinas, imbieras, agurkas – gerina odos spalvą, ją drėkina, numuša temperatūrą;
Ananasas, obuolys, arbūzas – šalina iš organizmo susikaupusias druskas, aprūpina reikalingomis medžiagomis šlapimo pūslę bei kepenis;
Obuolys, agurkas, kivis – pagerina odos spalvą bei drėkinimą;
Kriaušė ir bananas – sureguliuoja cukraus kiekį kraujyje;
Morka, obuolys, kriaušė, mangas – sušildo organizmą, padidina jo pasipriešinimą toksinams, pažemina kraujo spaudimą ir gerina bendrą kūno būklę;
Vynuogė, arbūzas, pienas – vitaminai C ir B2 pagreitina ląstelių aktyvumą ir padidina organizmo imunitetą;
Papaja, ananasas, pienas – geležis, vitaminai C ir E suteikia odai sveiką atspalvį, pagerina medžiagų apykaitą;
Bananas, ananasas, pienas – vitaminais ir naudingomis medžiagomis praturtintas kokteilis pagerina savijautą, apsaugo nuo vidurių užkietėjimo.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.