Reklama

Šalin kriaušes ir obuolius. Jūsų dėmesiui – keturi nauji figūros tipai

 (8)
Obuolys, kriaušė, bananas – figūros tipai, kurie kartais pasitarnauja renkantis džinsų modelį ar suknelės ilgį. Bet ne daugiau.
© Fotolia nuotr.

Pasaulyje garsus chiropraktikas Erikas Bergas siūlo pagaliau nustoti vadintis vaisių vardais ir pristato klinikiniais duomenimis paremtą, inovatyvią figūros tipų klasifikaciją. Atėjo laikas su šiais didžiulio populiarumo užsienyje sulaukusiais tipais susipažinti ir mums.

Figūros tipą lemia vidaus organų veikla

25 metų patirtį figūros tobulinimo ir dietų srityje sukaupęs alternatyvios medicinos guru Erikas Bergas bandymus tobulinti figūrą neatsižvelgus į organizmo vidaus procesus prilygina galimybei loterijoje išlošti milijoną. Todėl nusprendusioms gražinti savo figūrą jis pataria pirmiausia įvertinti, koks vidaus organas „dominuoja" figūros iškilumų ir apvalumų formavimosi procesuose. Jūsų teismui pristatome keturis Bergo suformuluotus figūros tipus:

Antinksčių tipas. Jei nepavyksta svorio problemų įveikti įprasta dieta ar padidintu fiziniu krūviu, tikėtina, kad priklausote būtent antinksčių figūros tipui. Pagrindinė netobulos figūros priežastis šio tipo atstovėms yra ne kas kita, o stresas. Mat bet koks stresas skatina antinksčius išskirti vis didesnį kiekį kortizolio, kitaip dar vadinamo svorio hormonu. Milžiniški kortizolio kiekiai organizme lieka nesunaudoti ir virsta matomiausiose figūros vietose „nusėdančiais" riebaliukais.

Chiropraktikos specialistas ragina šio tipo atstoves nepamiršti, jog drastiškos dietos ar didelis fizinis krūvis - taip pat stresas organizmui. Tačiau tai tikrai nereiškia, kad reikėtų atsisakyti fizinio aktyvumo ar subalansuotos mitybos. Pasirinkus fizinio aktyvumo programas, į kurias įtraukti organizmo atstatymo ir atsipalaidavimo užsiėmimai, teigiami figūros pokyčiai garantuoti. Prie tokių atsipalaidavimo metodų priskirtini ir Lietuvoje populiarėjantys seansai itališkoje ozono dušo kapsulėje.

Skydliaukės tipas. Šio tipo atstovės pasižymi itin moteriškomis formomis, nes jų organizmą valdo moteriškas hormonas - estrogenas. Esant skydliaukės veiklos sutrikimams, sutrinka ir organizmo išskiriami estrogeno kiekiai. Medicininiai tyrimai atskleidė, kad moterys dažniausiai susiduria su padidėjusiu estrogeno kiekiu, dėl kurio liemens ar klubų srityje itin lengvai „nusėda" figūrai grakštumo ir lengvumo nesuteikiantys kilogramai.

Būtina atsižvelgti ir į tai, kad skydliaukės tipo atstovės dažnai skundžiasi nuolatiniu plaukų slinkimu, skilinėjančiais nagais, odos problemomis. Dėl šios priežasties figūros tobulinimas alinančiomis dietomis ir nepilnaverte mityba kelia riziką bendrai organizmo būklei ir odos, plaukų bei nagų grožiui. Todėl tokioms moterims patariama kreipti išskirtinį dėmesį į subalansuotą, ląsteliena gausią mitybą. Idėjų, kaip kūrybingai praturtinti savo valgiaraštį, galite rasti čia.

Kiaušidžių tipas. Šio tipo atstovės neretai skundžiasi varginančiais PMS simptomais - pilvo ir galvos skausmais, pilvo pūtimu, prasta savijauta, pablogėjusia nuotaika. Šių nemalonių pojūčių kaltininkas - padidintas kiaušidžių aktyvumas. O didžiausias šio figūros tipo savininkių siaubas - į neproporcingą „pilnėjimą" linkusi apatinė kūno dalis.

Todėl kiaušidžių tipo moterims būtina ne tik subalansuota mityba, bet ir fizinė veikla, nukreipta į probleminių kūno vietų - šlaunų ir užpakaliuko - priežiūrą (Daugiau apie tokio pobūdžio „lokalizuotosios" figūros priežiūros metodą - čia). Beje, medicinos specialistai pabrėžia, kad fiziniai pratimai, skirti apatinės kūno dalies formavimui, kartu treniruoja ir dubens dugno raumenis. O išlavinti dubens raumenys palengvina mėnesinių simptomus.

Kepenų tipas. Tai bene lengviausiai atpažįstamas figūros tipas. Jam įprastai būdingas gana normalus ar net lieknas kūno sudėjimas, kurį „gadina" tik ryškiai išsikišęs pilvukas. Svarbu pastebėti, jog šio figūros tipo savininkių pilvukus užpildo ne tik nereikalingi riebaliukai, bet ir organizme besikaupiantys skysčiai.

Kepenų tipo atstovėms labai svarbu jau pradinėje figūros tobulinimo stadijoje padėti kepenims normaliai funkcionuoti, nes būtent kepenys yra atsakingos už medžiagų, o kartu ir riebalų apykaitą. Patariama maitintis maisto produktais, kurie pernelyg neapkrauna kepenų, vartoti daug rupaus maisto produktų ir vengti didelių kofeino ir cukraus kiekių.

Ekspertinės konsultacijos

Tačiau žymusis chiropraktikas, kurio figūros tipų klasifikaciją Jums pristatėme, taip pat pabrėžia, jog figūros teorijomis vadovautis savarankiškai nevertėtų. Figūros tobulinimo eksperto žodžius įrodo Britanijoje atliktas tyrimas, kurio metu nustatyta, kad net devynios iš dešimties moterų savo figūros tipą identifikuoja klaidingai. O kur dar teisingos klasifikacijos pasirinkimas...

Todėl, norint pasiekti maksimalių ilgalaikių ir sveikatai visiškai nepavojingų rezultatų, patartina kreiptis į profesionalus, kurie individualiai įvertina figūros tipą, nereikalingų riebalų kiekį ir taisytinas kūno vietas. Ekspertinei kūno analizei, paremtai moderniosios antropometrijos principais, Vilniuje galite užsiregistruoti čia.

Užsakymo nr.: PT_64575852

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.