PLANAS: kaip sulieknėti iki Naujųjų metų?

 (8)
Du mėnesiai iki metų virsmo. Jį norime pasitikti ir į Naujuosius įžengti gražesnės ir laimingesnės – ne tik be rūpesčių naštos, bet ir be papildomų kilogramų.
© Shutterstock nuotr.

Juolab, kad žinome, jog Kalėdos ir pokalėdinis laikotarpis yra toks apsirijimo metas, kad po adventinio pasninkavimo atrodome, lyg atitrūkusios nuo grandinės.

Dėl visokių dietų... Jų geriau netempti iki paskutinės savaitės, nes tos ekstra dietos nualins organizmą. Jau tada geriau daryti iškrovos dienas.

Pirmiausia objektyviai save įvertinkite: koks jūsų tikslas? Jei norite atsikratyti 5-6 kilogramų antsvorio, tai mėnesio pakaks. Štai keli patarimai:

1. Neužsibrėžkite akimirksniu sulieknėti, marindamos save badu. Badavimą organizmas suvoks kaip stresą – juk nutraukėte jam „maisto tiekimą“, todėl jis pradės atsargas kaupti. Taigi badaudamos nesulieknėsite.

2. Greitos dietos – greitas kilogramų sugrįžimas. Efektas gal ir bus, bet paskui verksite krokodilo ašaromis. O kiti metai juk ne krokodilo, o Arklio. Norite būti grakšti kumelė, o ne paliegęs kuinas.

3. Pagrindiniai produktai, laikantis lieknėjimo plano, - avižos, sėlenos, žali obuoliai, liesa varškė, kiaušinių baltymai, vištienos krūtinėlė, žuvis.

4. Atsisakykite makaronų patiekalų (nebent retkarčiais pasimėgautumėte patiekalu iš kietagrūdžių kviečių makaronų), bandelių, saldumynų, bulvių ir kukurūzų. Iš vaisių sąrašo išbraukite vynuoges ir bananus.

5. Laikykitės dienos ir mitybos režimo. Posakis „Pusryčius valgyk pats, pietus pasidalink su draugu, o vakarienę atiduok priešui“ - labai aktualus.

6. Nepersivalgykite, bet ir nemarinkite savęs badu. Jei alkis tiesiog sutraukia skrandį, sukrimskite obuolį, išgerkite stiklinę kefyro arba žolelių arbatos su keliomis kruopelėmis cukraus ar medaus šaukšteliu. Tai padės numalšinti alkį.

7. Prieš pradėdamos laikytis kitokio mitybos plano, sumažinkite kasdien suvartojamų kalorijų skaičių iki 1500 kcal. Kas savaitę normą vis mažinkite pagal tokią scemą:
1 savaitė – 1500 kcal,
2 savaitė – 1300 kcal,
3 savaitė – 1100 kcal,
4 savaitė – 900 kcal.

8. Košę, duoniukus ir grūdėtą duoną stenkitės su maistu valgyti iki 14 val. Po pietų pereikite prie daržovių, neriebių pieno produktų, liesos vištienos bei žuvies.

9. Sumažinkite cukraus vartojimą. Vietoj desertų valgykite greipfrutus, obuolius.

10. Į maistą berkite mažiau druskos; tai padės atsikratyti vadinamųjų „vandens“ kilogramų – susikaupusių skysčių. Vietoj druskos vartokite citrinos sultis.

11. Patartina reguliariai eiti į pirtį ir baseiną – taip palaikysite tonusą, sustangrinsite ir išvalysite odą, padailinsite kūno linijas. Vandens procedūros – labai geras derinys su pakitusiu mitybos planu.

12. Pradėkite sportuoti. Tai gali būti ir žieminė veikla: slidinėjimas, čiuožimas. Taip pat neatmeskite fitneso, aerobikos, jogos, Pilateso, bėgiojimo. Mankšta bei treniruokliai ir padės dailinti kūno linijas. Be to, antsvoris ims kristi, reikės odą sustangrinti.

13. Nepiktnaudžiaukite alkoholiu, o kokteilių išvis atsisakykite. Daugumoje jų yra gazuotų vaisvandenių, sulčių, kuriuose yra pakankamai kalorijų. Beje, ir pats alkoholis jų turi.

14. Jei užklups alkio priepuolis, valgykite žieminį klasikinį maistą – raugintus kopūstus. Jie malšina alkį ir beveik neturi kalorijų! Taigi šaldytuve – būtinos kopūsčiukų atsargos.

15. Paskatinkite save! Galvokite apie tai, kaip puikiai atrodysite su nauja suknele, kaip jūsų kūno pokyčiais bus nustebę draugai bei artimieji. Jeigu jūs dietą vertinsite ne kaip kankinimosi procesą, o kaip ruošimąsi šventei, jausite teigiamas emocijas, tai motyvacija bus stipresnė ir efektas didesnis. Taip norimų rezultatų bus siekti paprasčiau. Vizualizuokite su šypsena!

16. Dieta prieš šventes – tai ne priežastis persivalgyti, kai dangų nušvies naujamečiai fejerverkai. Per šventes vis tiek prisilaikykite, nevalgykite taip, lyg reiktų viską, kas padėta ant stalo, sunaikinti.

Kokios dietos efektyvios ir padės tolygiai ir nemirštant iš alkio numesti svorio? Mes jau rašėme:

Palengvinta kopūstų dieta: per 10 dienų – 6 kg
Dietologai įvardijo geriausią produktą lieknėjimui (+veiksminga grikių dieta)
Kefyro kokteilis lieknėjimui: per mėnesį - minus 6 kg

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.