Pippos Middleton lieknos figūros paslaptis: mityba ir pratimai

Kembridžo kunigaikštienės sesuo Pippa Middleton teigia, kad pavydėtiną figūrą išlaikyti jai pavyksta labai paprastai, laikantis paprastų taisyklių – saikingos porcijos, kuo mažiau perdirbtų angliavandenių, kartais galima save palepinti ne itin sveikais produktais.
Kokia idealios Pippos Middleton figūros paslaptis?
© Vida Press

Skaitykite 5braskes.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „iPhone“; „Android“. Sekite mūsų naujienas ir Facebooke!

Skaitykite 5braskes.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „iPhone“; „Android“. Sekite mūsų naujienas ir Facebooke!


31 m. Pippa Middleton žinoma ne tik dėl to, kad yra Kate Middleton sesuo, bet ir dėl savo grakščios figūros.

Pirmajame leidinio „Waitrose Weekend“ skilties„Mind & Body“ straipsnyje ji papasakojo, kaip maitinasi ir sportuoja, kad išlaikytų puikias formas, o ypač – dailų užpakaliuką. Ji prisipažino, kad netiki ypatingomis dietomis, nedraudžia sau pasimėgauti mėgstamais valgiais. Tačiau ji valgo saikingai, reguliariai sportuoja, kartais leidžia sau pasmaližiauti, išgeria alkoholio ir pasimėgauja sūriais užkandžiais.

„Nuo vaikystės man buvo skiepijama, kad sveikata priklauso nuo saiko, tad manau, kad sveikai gyvenu, nes reguliariai sportuoju, valgau saikingai, kartais sau leidžiu atsipalaiduoti – valgau šokoladą, traškučius, retkarčiais išgeriu vyno.“

Nuotr. AOP

„Niekada nesilaikiau Dukano ar Atkinso dietos, niekad fanatiškai nesportavau septynias dienas per savaitę, bet visada stengiausi sveikai maitintis – valgyti kuo mažiau perdirbtų angliavandenių, tokių kaip balta duona ir makaronai, ir niekad nepersivalgydavau.“

Pippa, kuri šią vasarą Amerikoje dviračiu įveikė 4828 km, ir reguliariai dalyvauja triatlono ir duatlono varžybose, papasakojo, kaip kasdien treniruojasi.

Ji sportuoja nuo trijų iki penkių kartų per savaitę: pusvalandį bėgioja, valandą vaikšto ar žaidžia tenisą. „Kai judu, mano nuotaika būna geresnė, turiu daugiau energijos, pagerėja virškinimas, geriau išsimiegu.“

Pippa taip pat mėgsta pilatesą, važinėja dviračiu, slidinėja, plaukioja baseine ir net plaukioja irklente.

Nuotr. AOP

PIPPOS MIDDLETON TRENIRUOTĖ

Po apšilimo darykite išvardytus pratimus nurodyta eilės tvarka, po kiekvieno judesio pailsėkite 30 sekundžių, o po kiekvieno pratimų ciklo pailsėkite dvi minutes. Kiekvieną ciklą pakartokite 3–4 kartus.

Kopėčios

Tai bėgimas vietoje, kuo aukščiau keliant kelius, į viršų iškeliant priešingą ranką. Trukmė – dvi minutės.

Plié pritūpimai

Šis pratimas stiprina apatinės kūno dalies raumenis ir šlaunis. Atsistokite taip, kad kojos būtų toliau nei pečių plotyje, pėdos pasuktos į šonus, nugara tiesi. Pritūpkite, kiek įmanoma daugiau lenkdamos kelius, pabūkite tokioje padėtyje, ir grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite 8–12 kartų.

Atsispaudimai nuo sienos

Atsiremkite į sieną ištiestomis rankomis, riešai turi būti pečių plotyje. Lenkite rankas per alkūnes, kol veidas bus prie pat sienos, tada grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite 8–12 kartų.

Klasikiniai atsispaudimai

Išsitieskite ant grindų, rankomis įsirėmusios į jas. Lenkite alkūnes, kūnas turi būti tiesus. Įtempkite raumenis, ir išbūkite tokioje padėtyje 45–60 sekundžių.

Nuotr. AOP

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.