Paplūdimio dieta (pritaikytas vasarai meniu) Per 2 savaites - 7 kg

 (7)
Ši medicinos mokslų daktaro A. Agatstono sudaryta dieta turi labai daug baltymų ir apriboja angliavandenių vartojimą. Tegul riebaliukai tirpsta taip pat greitai, kaip ir saulėje palikti ledai.
© Shutterstock nuotr.

Būtina įsidėmėti! Vaisius galima valgyti tik per priešpiečius. Nepamirškite gerti daug vandens! Jei turite kažkokių sveikatos problemų, būtinai pasikonsultuokite su gydytoju ar dietologu.

Dietos reikia laikytis dvi savaites. Gydytojas teigia, kad žmonės, kurie sveria virš 80 kilogramų, per 2 savaites gali atsikratyti iki 7 kilogramų. 

PIRMADIENIS

Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, kava, kelios neriebaus sūrio lazdelės.

Pietūs: salotos su ant grotelių kepta vištiena, aliejaus ir acto padažas.

Vakarienė: ant grotelių kepta menkė, įvairios pakepintos daržovės, žaliosios salotos su alyvuogių aliejumi.

ANTRADIENIS

Pusryčiai: 2 kiaušinių omletas su smidrais, pomidorų sultys, mažai kofeino turinti kava.

Pietūs: salotos su 50 g tuno, aliejaus ir acto padažas.

Vakarienė: ant grotelių kepta kiaulienos nugarinė, ant grotelių kepti 2 pomidorai ir 1 žalia paprika. 

TREČIADIENIS

Pusryčiai: 2 kiaušinių omletas su brokoliais, daržovių sultys, kava. 

Pietūs: ant grotelių kepta kalakutiena, salotos, aliejaus ir acto padažas.

Vakarienė: šalta daržovių sriuba, garuose troškintos daržovės.

KETVIRTADIENIS

Pusryčiai: 2 virti kiaušiniai, kava, kelios neriebaus sūrio lazdelės.

Pietūs: ant grotelių keptos krevetės (apie 100 g), daržovių salotos, aliejaus ir acto padažas.

Vakarienė: ant grotelių keptas liesos kiaulienos kepsnys, kepta cukinija.  

PENKTADIENIS

Pusryčiai: 2 kiaušinių omletas su paprika, daržovių sultys, nestipri kava.

Pietūs: ant grotelių kepti 3 pomidorai, pagardinti salotomis ir tunu (50 g).

Vakarienė: ant grotelių kepta kalakutienos krūtinėlė, garuosi troškinti brokoliai, agurkų salotos su natūraliu jogurtu.

ŠEŠTADIENIS

Pusryčiai: įvairių daržovių apkepas, pomidorų sultys, nestipri kava.

Pietūs: ant grotelių kepta vištiena su salotomis, aliejaus ir acto padažas.

Vakarienė: ant grotelių kepta lašiša, garuosi troškinti smidrai, salotos su alyvuogių aliejumi.

SEKMADIENIS

Pusryčiai: 2 kiaušinių omletas su sūriu, pomidorų sultys.

Pietūs: ant grotelių kepta jautiena, daržovių salotos, aliejaus ir acto padažas. 

Vakarienė: ant grotelių kepta tilapija, garuose troškintas kopūstas, pakepintas baklažanas.

Sėkmės laikantys dietos, tegul kilogramai krenta lengvai ir užtikrintai!

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.