NAMAI. Feng Shui patarimai sveikatai gerinti (foto)

 (2)
Praktiškai naudojami paprasti principai kuria stebuklus – pildo jūsų troškimus. Tik reikės šiek tiek padirbėti.
© Shutterstock nuotr.

Senovės kinų mokslas Feng Shui pravers kuriant jums santykius su aplinka. Jei laikysitės tam tikrų patarimų, galite sureguliuoti santykius šeimoje, padaryti stulbinamą karjerą, sutikti tą tikrąją meilę, džiaugtis gyvenimu bei jo teikiamomis gėrybėmis.

Esmė - viskas paprasta ir efektyvu. Remiantis kinų išmintimi, mūsų namai - mūsų pačių tęsinys. Todėl pagal namo eksterjerą ir interjerą galima spręsti apie asmens dvasios būklę, pažinti jo vidinį pasaulį ir netgi užčiuopti jo charakterio problemas.

Sveikata - pats brangiausias mūsų turtas. Todėl ją reikia tausoti, tinkamai rūpintis organizmu: sveika mityba, kasdieniai pasivaikščiojimais, rytinė mankšta, žalingų įpročių atsisakymas. Visa tai suteikia gyvenimui kokybės, jį ilgina.

O visas tas pastangas, kurios padės gerinti savijautą, dar gerai būtų pastiprinti ir Feng Shui praktika namuose.

Pirmiausia atsikratykite nereikalingų (sulūžusių ar/ir pasenusių) daiktų. Jūsų gyvenamajame būste turėtų kauptis tik geri ir naudingi daiktai.

Po pirminio išsikuopimo turite nustatyti, kur jūsų erdvėje yra sveikatos zona. Ji yra pačiame būsto centre. Jei aktyvuoti tą sveikatos sektorių jūsų namuose nepatogu ar nėra galimybių, tai galite atlikti ir svetainės viduryje. Tam tikri veiksmai sugeba pagerinti sveikatos būklę, taip pat įnešti harmonijos į visas jūsų šeimos narių gyvenimo sferas.

Pagrindinis sveikatos zonos elementas - žemė. Jums tiks visi žemės atspalviai: tamsiai pilkas, terakotos, ochros. Ši zona turi būti visuomet tvarkinga ir švari - taip palaikysite gera šeimynykščių sveikatą, ją stiprinsite.

Aktyvinti sveikatos zoną galima:
* keramikos dirbiniais,
* kūriniais iš porceliano ir krištolo,
* kristalais, akmenimis,
* skulptūromis,
* anksčiau minėtos spalvų gamos daiktais, būtinai - kvadrato formos (kilimas, stalas, lėkštė ir pan.)

Kadangi juokas ilgina gyvenimą, taip pat sveikatos sektorių rekomenduojama papildyti:
* juokingus paveikslėlius (ar fotografijas),
* atvirukus su humoristiniais palinkėjimais,
* šypseną keliančius mielus suvenyrus.

Jei nė vienas iš šių patarimų jūsų būstui netinka ar tiesiog neįgyvendinamas, tai paprasčiausia - pakabinti krištolo šviestuvą (ar pastatyti toršerą). Tik būtinai jį prižiūrėkite, valykite, keiskite perdegusias lemputes.

Geras sprendimas - svetainės centre pastatyti žurnalinį ar valgomąjį stalą, ant jo padėti keraminę ar porceliano vazą. O jei dar stalas stovės ant kvadratinio tinkamos spalvos kilimo... Žodžiu, daiktų magija kuria neįkainojamą magiją - gerina jūsų savijautą.

Shutterstock nuotr.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (11)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (22)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (8)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (29)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.

7 žingsniai lieknos talijos link (6)

Sakoma, kad roges reikia ruošti vasarą... Na, tuomet žiema tinkamiausias laikas pradėti dailinti pilvo linijas. Be to, prieš šventes visos norime atrodyti dailiau, todėl pats metas susiimti!

Veiksmingi būdai numalšinti alkį be maisto (7)

Nuslopinti alkio pojūtį nėra sudėtinga, svarbu žinoti kelias gudrybes ir jomis naudotis. Tai padės sėkmingai laikytis dietos, sveikai maitintis ir neprisikimšti greitų užkandžių ištikus alkio priepuoliams.

Vaistažolės, kurios gerina seksualinį gyvenimą (4)

Nekalčiausia vaistažolių tinktūra, tinkamai naudojama, gali sužadinti norą mylėtis, todėl dėl vaistų vartojimo pasitarkite su savo... ne, ne gydytoju, o partneriu.

Tyrimas: pilno grūdo produktai mažina širdies ir kraujagyslių ligų riziką

Šiuolaikinis gyvenimo tempas ir nesubalansuota mityba veda prie dažnėjančių širdies ir kraujagyslių ligų. Naujausi tyrimai atskleidė, kad šių ligų gali padėti išvengti pilno grūdo produktais praturtinta mityba.

Ką daryti, kad prakaitavimas nevirstų košmaru? (2)

Artėjant gražiausioms metų šventėms visus nejučia įtraukia prieššventinio pasiruošimo bumas ir nesibaigianti vakarėlių virtinė. Vieniems tai sukelia džiaugsmingą šurmulį, kitiems – nerimą, kad vakarėlio metu aplinkiniai pastebės kruopščiai slepiamą bėdą – gausų prakaitavimą, kuris žliaugia veidu ar kaupiasi pažastyse net neužsiimant aktyvia fizine veikla. Tad ko imtis, kad šventinis vakarėlis nevirstų košmaru?

Štai jums įrodymai, kodėl nereikia paisyti svarstyklių skaičių! FOTO (8)

Ne paslaptis, kad riebalai sveria mažiau už raumenis, todėl, pavyzdžiui, 65 kilogramus sveriančios sportiško sudėjimo moters kūnas atrodys visai kitaip, nei treniruočių neragavusios.