Mitybos klaidos, griaunančios DIETĄ

 (1)
Laikantis dietos dažnai vadovaujamės mitais, kurie trukdo numesti svorį.
© Shutterstock nuotr.

Visos norime būti grakščios ir liaunos, todėl ne viena laikomės įvairiausių dietų, tačiau reiktų atkreipti dėmesį į kelis vyraujančius mitus, kurie gali sugriauti jūsų planus atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Riešutai sveikas užkandis, todėl valgysiu jų daugiau.

Riešutai yra puikus baltymų, ląstelienos, įvairių vitaminų ir mineralinių medžiagų šaltinis. Jie yra ypač svarbūs širdies stiprinimui.
Riešutai yra puikus omega-3 riebalų rūgščių ir vitamino E šaltinis, tačiau jie turi labai daug kalorijų. Visi riešutuose esantys riebalai, ir gerieji, ir blogieji, viename grame turi 9 kalorijas.
Jei jūs laikotės dietos, nevertėtų užkandžiauti riešutais - jais nesudėtinga persivalgyti. Vietoj to, naudokite skaldytus riešutus salotose ar troškiniuose.

Visi angliavandeniai yra dietos priešai.

Įvairių tipų angliavandeniai turi skirtingą poveikį organizmui. Kompleksiniai angliavandeniai, kurių gausu duonoje, bulvėse, ryžiuose ar makaronuose yra virškinami lėčiau, negu paprasti angliavandeniai, kurie gaunami su cukrumi.

Saldūs produktai greitai padidina cukraus kiekį kraujyje. Tačiau kai organizmas pasisavima reikalingą cukraus kiekį, perteklius keliauja ant klubų, šlaunų ir pilvuko... o tuomet, vėl norime kažko saldaus.
Tai užburtas ratas, todėl reiktų vengti saldžiųjų angliavandenių. Kompleksiniai angliavandeniai padeda pasisotinti ilgesniam laikui, todėl jie mums suteikia daugiau energijos ir yra mažiau kenksmingi kūno linijoms.

Vitaminas C yra puikus antioksidantas, todėl vartosiu jo daugiau.

Organizmui kiekvieną dieną reikia vitaminų ir mineralų, atlikti įvairioms medžiagų apykaitos funkcijoms. Antioksidantas vitaminas C apsaugo organizmą nuo laisvųjų radikalų žalos, todėl yra labai reikalingas. Tačiau daugiau ne visada reiškia geriau!
Laikantis dietų, dažnai pasitaiko, jog pradedamas jausti nuovargis, gali nusilpti imuninė sistema, todėl rekomenduojama vartoti vitaminą C. Tačiau per didelis vitamino C kiekis gali sukelti inkstų akmenligę. Esant visavertei mitybai šio vitamino pakankamai gaunama su maistu. Jo yra vaisiuose ir daržovėse, net bulvių porcija jūsų organizmą aprūpins vitamino C dienos norma.

Todėl jei valgote įvairų maistą ir dar papildomai vartosite vitamino C, galite jo ir perdozuoti. Vitamino C perdozavimas gali sukelti viduriavimą, skrandžio skausmą, pykinimą.

Sėkmingai numesiu svorio atsisakiusi riebalų.

Laikantis dietos, svarbus ne tik bendras kalorijų skaičius bet ir tai, kiek pasirinktame maiste yra riebalų. Tuo atveju, kai jūsų maiste nėra pakankamai organizmui reikalingų medžiagų, rizikuojate pakenkti sau. Štai kodėl nepatariama dietos metu visiškai atsisakyti riebalų. Per visą dieną vartojamo maisto sudėtyje turėtų būti bent 20-30 procentų riebalų.

Jei negausite riebalų iš maisto, tai organizmas pats pradės kaupti savo turimas riebalų atsargas. Pavyzdžiui, jei kasdien suvalgysite po vieną kilogramą cukraus, greitai pastebėsite, kad priaugote svorio, nors cukrus neturi nė gramo riebalų! Taigi, net ir tada, kai nesuvalgote nė gramo riebalų, galite net ir nutukti.

Negalima valgyti prieš miegą.

Daugelis galvoja, kad valgant vėlai vakare gana sparčiai priaugama svorio. Iš tikrųjų viskas priklauso nuo to, ką jūs valgote ir kokiais kiekiais. Jei jaučiate didelį alkį, geriau savęs nekankinti, o suvalgyti pavyzdžiui troškintų daržovių ar gabalėlį žuvies. Stiprus alkis, kaip ir didelis persivalgymas prieš miegą trikdo jūsų ramų poilsį, todėl atsikelsite neišsimiegojusi.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.