Mesk svorį darbe! Medikės patarimai per 3 savaites - 10 kilogramų

 (36)
Už mėnesio su mylimuoju lekiame į šiltus kraštus. Skamba fantastiškai, tačiau yra maža bėdelė... Po žiemos susikaupusios lašinukų rinkės ant pilvo primena riebų vikšriuką, rankos dreba it želė, o apie užpakaliuko putlumą nenoriu net kalbėti.
© Shutterstock nuotr.

Sakot paprasta – reikia laikytis griežtos dietos? Deja, gyvenimo tempas šio malonumo neleidžia, kasdien einu į susitikimus, kuriuose negaliu atrodyti lyg išprotėjusi anoreksikė. Kitos paragins: marš į sporto klubą! Ir tai kliūtis – dirbu 14 valandų (nenoriu prieš atostogas palikti kalno nepadarytų darbų).
Jau internete buvau pradėjusi dairytis viską maskuojančio maudymuko ir nuogo lopinėlio nepaliksiančios tunikos, tačiau feisbuke pamačiau buvusios bendrakursės užrašą: „per 3 savaitės minus 10 kilogramų – be dietų ir sporto“. Širdis net smarkiau pradėjo tabaluotis? KAIP?
Jos patarimais vadovaujuosi jau savaitę. Rezultatas: esu laimingesnė ir gražesnė, nes numečiau net 3,5 kilogramo, ir parduotuvėse dairausi naujo – seksualaus ir vienu dydžiu mažesnio – bikinio!
Štai keletas efektyvių kasdienos įpročių, kurie padės numesti svorio tiesiog darbe, smarkiai nepakeičiant savo gyvenimo ritmo.

1. Aštrus kokteilis ryte

Aitrieji prieskoniai gali padėti numesti svorio, suaktyvinti medžiagų apykaitą ir netgi suteikti energijos. Pradėk ryta nuo egzotiško ir kalorijas žudančio kokteiliuko.

Siūlome du RECEPTUS: pikantišką (į vieną puodelį kefyro įberk žiupsnelį aitriųjų paprikų, 0,5 š. malto arba šviežio imbiero, pusę š. cinamono, viską gerai sumaišyk) ir desertinį (sumaišyk obuolį, burokėlį, gabalėlį šviežios imbiero šaknies, šaukštą medaus, viską užpilki stikline vandens ir sutrink smulkintuvu). Skanaus!

2. Sunkiasvorė rankinė

Visus reikalingus daiktus susikrauk į dvi rankines, kad pasidalintų svorio apkrova abiems rankoms. Prisidėk kuo daugiau daiktų, kad rankos pajustų, jog baigėsi tinginystė.

3. Kelionė viešuoju transportu

Aišku, tai mažiau patogus būdas keliauti, tačiau paskaičiuok, kiek kalorijų sudeginsi eidama nuo namų iki viešojo transporto stotelės, o po to iki darbo. Tai būdas nuo pat ryto pradėti deginti kalorijas!

4. Kiekvieną rytą – naujas butelis vandens

Prieš darbą užsuk į parduotuvę nusipirkti 2 litrų vandens butelį. Vanduo užkemša skrandį ir padeda neprisivalgyti, iš organizmo pašalina nuodingas medžiagas.
STATISTIKA: Pagal naujausius Vokietijos tyrimus, žmogus, išgeriantis po 1,5 litro vandens per dieną, per metus sudegina papildomų 17,400 kcal – tai yra apie 2 kg riebalų. Ir tai be jokių pastangų!

5. Lipk laiptais

Dirbi 10 ar 15 aukšte? Tau nerealiai pasiekė! Pagalvok – laiptai, kuriuos teks įveikti, tarsi iššūkis, kuris tavęs laukia pakeliui iki tobulos figūros. Tai nieko nekainuojanti mankšta.

6. Tave stebinti nuotrauka

Ant darbo stalo pasidėk nuotrauką, kurioje tu liekniausia, ir tą, kurioje net baisu į save žiūrėti. Skamba žiauriai – bet neįtikėtinai efektyvu. Tai atbaidys nuo kolegės taip meiliai siūlomų keksiukų.

7. Daugiau jokio streso

Darbe venk konfliktų, apkalbų, mažink niekam nereikalingas neigiamas emocijas. Kažkas pykstasi – atsistok ir išeik pasivaikščioti į lauką. Juk žmogaus, patiriančio stresą, organizme išsiskiria streso hormonas, kuris stabdo metabolizmą, o metabolizmas savo ruoštų – riebalų deginimą.

8. Ate, bandelės ir tortai

Pietums sukirsdavai didžiulę lėkštę sriubos, didkepsnį, kalną bulvių ir viską vainikuodavai saldžios kavos puodeliu? Laikas keisti mitybos įpročius. Kiekvieną kartą, kai neįsisprausi į neseniai pirktą drabužį, prisimink šią kasdienę kalorijų puotą. Jei kavinėse tave vilioja kvapai ir vaizdai nuo gretimo staliuko, atsinešk maistą iš namų. Idealu – košės, šviežių daržovių salotos, garuose virta vištiena ar žuvis.

9. Pasivaikščiojimai su kolegomis

Pietauk ramiai ir neskubėdama (geriausia iš mėlynų indų, nes sakoma, kad ši spalva mažina apetitą), bet pasilik pusvalandį laiko pasivaikščiojimui. Pasikviesk ir kolegę, juk dviese mesti svorį ir lengviau, ir smagiau, o maža konkurencija skatina nenuleisti rankų.

10. Nukreipk dėmesį

Kai tik pradėsi svajoti apie nesveikus užkandžius ir nejučia įsijungsi receptų portalus, stipriai sugniaužk kumštį. Taip numalšinsi kilusią impulsą (mokslininkai įrodė, kad 30 sek. raumenų įtempimas padeda numalšinti tokius troškimus).

11. Tegul visi žino

Apie savo tikslą sulieknėti papasakok kolegoms, bet ne tik tiems, su kuriais puikiai sutari (nesėkmės atveju jie tave palaikys), bet ir tiems, su kuriais tenka apsižodžiuoti ar konkuruoti. Taip jausiesi įsipareigojusi laikytis duoto pažado.

MEDIKĖS KOMENTARAS

Sužinojusi šiuos paprastus patarimus, pirmiausia kreipiausi patarimo pas savo draugę, medicinos mokslų absolventę. Ji ne tik viską paaiškino iš medicininės pusės, bet ir pateikė dažniausiai daromų mitybos klaidų penketuką.

Greta Bakavičiūtė, medicinos mokslų absolventė:

Pirmoji klaida – didžioji dalis moterų terminą „dieta“ suvokia neteisingai. Tai jokiu būdu nėra badavimas, tiesiog turime subalansuoti savo mitybos įpročius. Mūsų organizmas yra nepaprastai protingas: net ir kelios dienos badavimo jam kelia stresą, todėl kito valgymo metu jis stengiasi „atsigriebti“, o tai gali „padovanoti“ dar kelis papildomus kilogramus.

Antra klaida – kai kurios moterys mažai vartoja maisto produktų, kurių iš tiesų reikia mūsų organizmui, nes nori vakare leisti sau pasimėgauti šokoladu ar pyragėliu. Taip jokiu būdu negalima! Saldumynai savyje turi didelį angliavandenių kiekį, todėl suvalgius net ir mažą šokolado gabalėlį gauname milžinišką energijos kiekį – tai reiškia, kad suvartojame labai daug kalorijų.

Trečia klaida – nesivadovauja mitybos piramide. Didžiąją dalį suvartojamų maisto produktų turėtų sudaryti grūdinės kilmės produktai, ryžiai bei makaronai. Antroje vietoje yra daržovės ir vaisiai. Šiek tiek mažiau valgykite mėsos, kiaušinių ir pieno produktų. Pačioje piramidės viršūnėje – produktai, kurių reikia vartoti kuo rečiau – saldumynai ir riebalai. Niekada nepriaugsite svorio, jei maitinsitės piramidės apačioje esančiais produktais.

Ketvirta klaida – nekontroliuoja suvalgomų kalorijų kiekio. Juk tai nesunkiai galite padaryti, naudodamos internetines kalorijų skaičiuokles. Normaliai moteris per dieną turėtų gauti iki 2000 kcal, o fiziškai aktyvi – šiek tiek daugiau. Svarbu visą reikiamą kalorijų kiekį pasisavinti ne per vieną ar du kartus, o padalinti į 5–6 valgymus.

Penkta klaida – vien sporto neužtenka. Jei svajojate apie gražią figūrą, visų pirma svarbiausia sureguliuoti savo mitybą. Sporto salė tik padės padailinti kūno linijas ir greičiau pasiekti norimo rezultato.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

10 dalykų, kurie lėtina jūsų medžiagų apykaitą ir trukdo sėkmingai mesti svorį (8)

Atsikratykite šių įpročių dabar tam, kad padidintumėte savo kalorijų deginimo galimybes.

Išsamusis 2017-ųjų sveikatos horoskopas visiems Zodiako ženklams

Žinoma, kad domina, ką žada šie metai mūsų asmeninei laimei ir karjerai. Tačiau jei nebus sveikatos, kam ta meilė ir darbas, tiesa?

Naudingiausi kambariniai augalai nuo nemigos, galvos skausmo, virusų (5)

Namuose esanti įvairi technika - kompiuteriai, spausdintuvai, televizoriai, kondicionieriai ir t.t. - ora paverčia negyvu. Apsaugoti aplinką nuo žalingo poveikio bei palaikyti namuose švarų orą padės augalai-sanitarai.

Koks moters kvapas labiausiai atstumia vyrus? (44)

Sakote, saldus gėlių aromatas? O gal cukraus vata ar kadagiais dvelkiantis aromatas? Ne - yra kvapas, kuris labiausiai dirgina vyro uoslę.

Kokias ligas išduoda nemalonus kūno kvapas? (14)

Ko gero kiekvienas mūsų yra patyręs, ką reiškia būtų tuo žmogumi, kuris skleidžia nemalonų kvapą patalpoje – galbūt po itin intensyvios treniruotės, o gal po to, kai pietums valgėte mėsainį su svogūnais.

Sisiojimo reikaliukai: kas rodo, kad turi rimtų problemų? (4)

Stebėdamos savo šlapimą galite išvengti įvairių sveikatos sutrikimų ir užkirsti kelią rimtoms ligoms.

Paprasti būdai, padedantys atsikratyti knarkimo (12)

Jei lovoje miegi ne viena, tenka priprasti prie mylimojo miegojimo įpročių. Vieni dažnai vartosi, stumia tave į lovos kraštą, kiti nepasidalina viena antklode, o treti knarkia.

Bananų jėga: mažina cholesterolį, įveikia mėšlungį, stiprina širdį (kada rinktis žalius, o kada - prinokusius?) (25)

Bananai yra ne tik skanūs, bet ir sveiki. Juose esantys vitaminai ir naudingos maistingosios medžiagos labai palankiai veikia mūsų organizmą.

Užkirsk kelią pagurkliui: lengva ir veiksminga mankšta (9)

Dažnai rūpindamosis apelsino žievele ant užpakaliuko pamištame kitas vietas, išduodančias biologinį amžių ir sočias vakarienes - pagurklį.

Pasigamink nebrangų natūralų dezodorantą nuo prakaitavimo (1)

Galima pasigaminti, kremo, šampūno, kaukių plaukams ir odai. Jūsų kosmetikos lentyną gali papildyti ir naminis dezodorantas.

5 paprasti būdai pagreitinti medžiagų apykaitą (10)

Jau retai kurią moterį reikia įtikinėti, kad antsvoris dažnai susijęs su sutrikusia medžiagų apykaita. Kaip pagreitinti metabolizmą?

Kaip subalansuoti svoriui įtakos turinčius hormonus (4)

Sunku patikėti, kad mūsų svoris priklauso ne tik nuo suvartojamų kalorijų skaičiaus, bet ir nuo nematomų cheminių medžiagų organizme. Būtent hormonai veikia mūsų medžiagų apykaitą, nes jie nurodo organizmui – kaupti riebalus ar deginti.

Skanūs ir sotūs kokteiliai, kurie degina riebalus (10)

Kad suvalgytume mažiau ir nepriaugtume nepageidaujamo svorio, puikus išsigelbėjimas - pakeisti požiūrį į mitybą ir atlikti generalinę vartojamo maisto pertvarką.

Žuvis, kuri naudingumu prilygsta lašišai, o yra gerokai pigesnė (30)

Kai tik spusteli šalčiai, tai ir dairomės į riebesnius kąsnelius, kad papildytume energijos atsargas.

Gudrybė, padėsianti apsaugoti rankas plaunant indus (10)

Virtuvės priežiūros neįsivaizduojame be cheminių valiklių, todėl turime taikytis su žalingomis pasekmėmis: sudirgusia, išsausėjusia oda, alergijomis, trapiais ir lūžinėjančiais nagais.