Maistas, dėl kurio priaugame svorio (TOP 5 pavojingiausių patiekalų)

 (3)
Rudenį visi norime riebesnių patiekalų, o ir saldumynai labiau vilioja... Na, o papildomi kilogramai mažiau baimina, nes dangstomės storais paltais ir megztiniais. Skaniai pavalgyti reikia, tačiau ne tuos patiekalus, dėl kurių pavasarį raudosime.
© Shutterstock nuotr.

Taigi  kas mums nesveika, bet labai skanu?

Pačių kaloringiausių patiekalų TOP 5:

1. Riebūs kepsniai ir kiti mėsos patiekalai (kepti riebaluose)  sąrašo lyderis. Ypač kiaulienos šonkauliukai, kiaulienos kepsniai, riebi vištiena (vištos sparneliai ir šlaunelės). Yra ir kelios žuvies rūšys, kurios prilygsta kiaulienai: riebios lašišos ir upėtakiai.

VERTA ŽINOTI: 500 gramų riebios mėsos arba žuvies, keptos keptuvėje su aliejumi, turi 125 gramus riebalų ir apie 2000 kcal.

2. Rūkyta dešra, mėsa. Sūris, kurio riebumas didesnis nei 40 procentų. Sutikite, kad žiemą tokie patiekalai ypač paklausūs: užkandėlės svečiams, o ir patiems norisi kažko riebesnio ir sotesnio... Mes lendame į šaldytuvą ir sužvejojame ten sūriuką ir rūkytą dešrytę, susitepame keletą sumuštinių. Na, štai ir visas kalorijų vagonas atkeliavo.

VERTA ŽINOTI: vidutinio dydžio sumuštinyje su sviestu ir sūriu yra 15 gramų riebalų, 1250 miligramų druskos ir 280 kcal.

Nuotr. Shutterstock

3. Salotos su majonezu  dar vienas mitybos priešas. Netgi jei tai virti burokėliai, majonezas vis tiek pridės papildomų kalorijų jūsų „lengvam" patiekalui. O jei ten dar įdėtume bulvyčių, kiaulienos arba menkės kepenėlių  viskas, galima pasveikinti save su papildomais prilipusiais gramais.

VERTA ŽINOTI: vienoje porcijoje salotų su majonezu yra ne mažiau kaip 12 gramų riebalų ir 180 kalorijų.

4. Ledai. Pats vasariškiausias desertas, ar ne? Ir pats kaloringiausias  neabejokite. Netgi leduose, kuriuos gamintojai įvardina kaip vaisinius ledus, yra labai daug kalorijų.

VERTA ŽINOTI:  Vienoje porcijoje „suktų" ledų yra 380 kalorijų ir 25 gramai riebalų.

Nuotr. Shutterstock

5. Saldūs gazuoti gėrimai, alus, arbata (su daug cukraus). Tai pats sukčiausias mūsų skrandžio ir talijos priešas. Dažniausiai žmonės visai nepastebi, kiek daug kalorijų plaukioja saldžiame vandenyje. Ir sumuštinį su rūkyta dešrytę taip norisi užsigerti limonadu arba alumi, ar ne? Štai jus ir pričiupome.

VERTA ŽINOTI: viename mažame buteliuke tokio gėrimo, kaip kokakola, yra ne mažiau kaip 5 šaukšteliai cukraus ir 126 kcal.

KOKIA MITYBA YRA TEISINGA?

Iš tiesų, tai visa nesudėtinga, patikėkite. Paslaptis  pakeisti vienus produktus kitais. Norite kepsnio? Puiku, pasidarykite jį iš kalakuto krūtinėlės ar iš gabalėlio veršienos. 

Sumuštinius darykite su neriebiu sūriu, virta liesa jautiena, su grūdėta duona. Ir be sviesto!

Jei mirtinai norite ledų ar pyragaičio, suvalgykite jų! Tačiau kaloringų  ne dažniau nei kartą per savaitę. O kitomis dienomis mėgaukitės vaisių salotomis..

Ir negerkite saldžių gazuotų gėrimų! Patikėkite, šalta arbata  žalia, erškėtrožių, juoda, vaisinė  su ledu, citrina arba mėta puikiai numalšins jūsų troškulį.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.