Kodėl moterims reikia miegoti ilgiau nei vyrams?

 (11)
Vyrai, jei leisite moteriai ilgiau pamiegoti, padarydami kelis rytinius darbus už ją, išlošite smarkiai - gerą moters nuotaiką ir neperdegusias smegenis.
© Shutterstock nuotr.

Ir savo ausis, žinoma, nuo mūsų bambėjimo. Mielieji, nepykite, jei ryte mes esame kaprizingesnės ir labiau suirzusios nei jūs. Mes nekaltos!

Tikrai, tikrai nekaltos - kaltas miego trūkumas. Būtent taip tvirtina mokslininkai iš Šiaurės Karolinos universiteto. Poilsio stoka veikia mus, moteris, labiau nei vyrus ir sukelia negatyvias emocijas, kurias ir išliejame. Dažniausiai ant jūsų...

Tyrimas parodė, kad dailiosios lyties atstovėms miegoti reikia bent 25 minutėmis ilgiau nei vyrams. O jei miego trūksta, tai nuovargis sukelia ne tik fizinių, bet ir psichologinių problemų.

Miegas, tiksliau, jo trūkumas padidina riziką susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis, depresija, padidina insulto tikimybę. Neišsimiegojusioms moterims padidėja kraujo krešėjimas, o tai gali sukelti širdies priepuolį.

Miego stygius - taip pat blogos moters nuotaikos priežastis. Naktį smegenys ilsisi ir atstato jėgas. Jei miego neužtenka, ryte moteris gali būti negatyvių emocijų iš vakarykštės dienos. Žodžiu, poilsis ištrina arba sudėlioja informaciją į vietas, o kai jo trūksta, viskas atsinešama į naują - švarią - dieną.

Kodėl moterims reikalingas kokybiškas ir ilgesnis miegas? Manoma, kad dėl to kalta viena unikali moterų savybė - jos geriau nei vyrai susitvarko su daugeliu užduočių vienu metu (multitasking'as). Tai darydamos, moterys efektyviau išnaudoja smegenų galimybes, todėl ir laiko reikia daugiau, kad smegenų funkcijos būtų atstatytos. Minkštesnis variantas - tiesiog atsibudusios leiskite sau ilgiau pasivartyti lovoje...


Shutterstock nuotr.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.