Kas trukdo turėti daugiau pinigų?

 (1)
Kad turėtumėte daugiau pinigų, reikia daugiau uždirbti arba tiesiog mažiau išleisti. Pirmasis punktas reikalauja naujų įgūdžių, tuo tarpu taupymas yra paprastas metodas, kurio efektyvumą apriboja tik jūsų įpročiai.
© Shutterstock nuotr.

Jei jums vis greičiau ištuštėja piniginė, jei paskutinius pinigus išleidžiate skaniam pyragaičiui ar bilietams į kiną, jūs tikrai prastai valdote savo asmeninį biudžetą. Tačiau jūs visada galite pagerinti savo finansinę padėtį, apsiribodama tik gaunamomis pajamomis.

Kiekvienas žmogus turi užsibrėžti tikslą, kam jis taupo: ar konkrečiam daiktui, ar tiesiog nori išmokti valdyti savo pinigus. Bet tai padaryti pavyksta ne iš karto. Reikia išmokti naujų įpročių, nekartoti senų klaidų ir problemą nesunkiai išspręsite.

Jūs neturite sukaupusios pinigų juodai dienai. Jei jūs vairuojate naują automobilį, gyvenate apdraustame bute ir jūsų tėvai ar vyras jums nuolat duoda pinigų didelėmis sumomis, galite nesijaudinti. Tačiau jei taip nėra, privalote turėti santaupų, kad netektų panikuoti ištikus nelaimei. Visi tikime, jog mums nenutiks nieko blogo, kol tai nenutinka - sprogsta vandens vamzdžiai, susergame ar sudaužome automobilį.

Atsidėti pinigų juodai dienai gali būti lengviau, jei žongliruosite asmeninėmis sąskaitomis. Turėdamos dvi sąskaitas, vienoje jų laikykite visas savo pajamas, o į kitą persiveskite pinigų išlaidoms nedidelėmis dalimis - tiek, kiek manote, jog užteks savaitei ar kelioms dienoms. Taip apribosite savo pinigus ir labiau kontroliuosite savo išlaidas.

Jūs neturite išlaidų sąrašo. Visas mėnesio išlaidas būtina susirašyti, lengviausiai taupyti pinigus reguliuojant jų srautus. O tai padaryti padeda namų ūkio knygos vedimas. Nors tai ir nėra lengvas ar malonus procesas, tačiau jis skatina skaičiuoti išlaidas. Kai kurie žmonės, kurie ryžtasi vesti namų ūkio knygas, jau po pirmojo mėnesio tai daryti meta, teigdami, jog tai nesąmonė, neva jų išlaidos viršija pajamas. Bet tam ši knyga ir reikalinga, kad žmogus pastebėtų, kur jis išleidžia per daug pinigų.

Biudžeto valdymas yra itin kruopštus ir nuobodus darbas, nes reikia rinkti čekius, analizuoti išlaidas. Tačiau išmokusios tai daryti, sugebėsite kas mėnesį sutaupyti mažiausiai po 200-300 litų. Finansų ekspertai tvirtina, kad ūkio knygų vedimo rezultatai pastebimi jau po 2-3 mėnesių.

Apsipirkinėjate be sąrašo. Turbūt pastebite, kad didžiąją pajamų dalį išleidžiate maisto produktams ir namų apyvokos prekėms. Nesiūlome jų atsisakyti, tačiau į prekybos centrą reiktų eiti kartą ar keliskart per savaitę, susidarius pirkinių sąrašus. Tuomet neprisipirksite nereikalingų maisto produktų ar kitų daiktų. Geriausia iš karto susigalvoti, ką gaminsite ir kokių produktų reikės patiekalams. Ir nekelk kojos į parduotuvę alkana! Vėliau teks išmesti per didelius kiekius nusipirktų ir sugedusių maisto produktų.

Jūs neinvestuojate. Jei pavyksta susitaupyti pinigų, nelaikykite jų kojinėje. Jie gali dirbti už jus ir atnešti daug naudos. Pasidomėkite įvairiomis investavimo galimybėmis - perkant auksą, nekilnojamąjį turtą, žemę ir t.t.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.