Kaip NEPRIAUGTI PAPILDOMŲ KILOGRAMŲ per šventes

Švenčių maratono metu nepriaugti papildomų kilogramų tampa tikru iššūkiu. Šeimininkės stalus nukrauna įvairiausiais patiekalais. Žinoma, apie kalorijas galvojame mažiausiai, juk tai ypatingas metas, kai mums atrodo, kad galima šiek tiek nuslysti į šoną. Deja, taip galvodami sau darome meškos paslaugą, nes dažnai atsikratyti priaugtų kilogramų nepavyksta net iki pavasario.
Kaip <strong>NEPRIAUGTI PAPILDOMŲ KILOGRAMŲ</strong> per šventes
© Shutterstock nuotr.

Jeigu sausio pradžioje grįšime į įprastas vėžes ir laikysimės bent kelių patarimų, tada jūsų svoris nesugadins nuotaikos po švenčių.

Fitday.lt mitybos specialistas Tomas teigia, kad subalansuotos mitybos laikymasis gerina savijautą: jūsų nevargina mieguistumas, esate energingesnis bei labiau patenkintas savo kūno linijomis.

1. Daugiau skysčių.

Gerkite daugiau skysčių, vandens, žalios arbatos. Arbatą paskaninkite citrina ar cinamonu. Likus pusvalandžiui iki valgymo būtinai išgerkite stiklinę vandens.

2. Aktyvus laisvalaikis.

Aktyviau išnaudokite laisvalaikį. Po valgio išeikite pasivaikščioti, nesvarbu, koks oras lauke. Į svečius išsiruoškite pėstute. Tai suaktyvins maisto virškinimą. Su artimaisiais apsilankykite baseine, kėglinėje, pramogų parke.

3. Nuslopinkite alkio jausmą.

Visada kišenėje turėkite kramtomos gumos, mėtinių ledinukų. Tai nuslopins alkio jausmą ir padės sulaukti, kol susėsite prie stalo.

4. Nekaloringi užkandžiai.

Jeigu sunku sulaukti pagrindinių patiekalų, užkandžiams pasirinkite mažiau kaloringus produktus: vaisius, jogurtą, želė, riešutus. Riešutus rinkitės nelukštentus žemės, lazdyno, graikiškus.

5. Nebijokite pasakyti STOP.

Žinote tą jausmą, kai persivalgote ir atrodo, kad tuoj sprogsite? Nelaukite jo, jauskite, kada sau pasakyti STOP ir nebijokite aplinkiniams išreikšti, kad jau esate sotus.

6. Mėgaukitės maistu.

Valgykite lėtai, pasimėgaudami maistu, bendravimu kompanijoje.

7. Būkite maisto snobu.

Būkite maisto snobais, rinkitės tik vertingus produktus, patiekalus. Mažiau kaloringą mėsa, salotas be užpilų.

8. Alkoholiui - ne.

Alkoholiniai gėrimai didžiausios kalorijų „bombos“. Naudokite mažesnes taures, nusistatykite, kiek tauriojo gėrimo leidžiate sau išgerti per vakarą. Alkoholinių gėrimų nemaišykite su gazuotais gėrimais, vietoje to įsidėkite ledukų.

9. Venkite švediško stalo.

Naudokite mažesnes lėkštes. Tai padės, jeigu šventiniame vakarėlyje yra švediškas stalas. Prie jo rinkitės tik keletą maisto produktų, atsisakykite padažų.

10. Sverkitės.

Šalia savęs turėkite svarstykles ir nuolat jas naudokite. Padidės motyvacija mažiau valgyti ir daugiau judėti.

Naujienų prenumerata
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.

10 natūralių būdų kovoti su pūslelinę (ledukai, degtinė, paracetamolio tebletės ir kt.) (13)

„Ir vėl vėjas nubučiavo" - taip sakoma, kai ir vėl užklumpa nemalonioji lūpų pūslelinė.