Kaip atsikratyti pilvuko riebalų?

 (29)
Kuriai moteriai gali patikti tas gelbėjimosi ratas ant liemens, kai atrodo, kad aplinkinių akys tik į jį ir krypsta (aišku, čia tik pačios sau įsikalbam tokius dalykus). Jei jaučiate, kad vasaros ne taip smarkiai ir laukiate, nes bus gėda apsinuoginti paplūdimyje, pats metas imtis griežtų veiksmų.
© Shutterstock nuotr.

Sveikai maitinkitės. Prasta mityba ir sporto trūkumas yra svarbiausios priežastys, lemiančios riebalų kaupimąsi ant pilvo. Jei nubėgsite pusantro kilometro ir po to surysite pusę kilogramo raudonos mėsos  tai tikrai nebus veiksminga. Taigi teisingų maisto produktų valgymas teisingais kiekiais yra svarbiausias dalykas, jei norite, kad riebaliukai net nebandytų prisiartinti prie jūsų pilvo. Jūsų racione turi būti daug ląstelienos turinčių vaisių ir daržovių (pavyzdžiui, obuoliai, braškės, džiovintos slyvos, pupelės, brokoliai, morkos ir žiediniai kopūstai). 

Į meniu įtraukite kuo daugiau neriebių baltymų (pavyzdžiui, vištienos krūtinėlė) ir sudėtinių angliavandenių (pavyzdžiui, rudi ryžiai, nesmulkinti kviečiai, žalialapės daržovės, įvairių grūdų makaronai ir ankštiniai augalai). Pasistenkite iš savo meniu išbraukti keptus patiekalus, greito maisto patiekalus, raudoną mėsą ir pusfabrikačius  taip greičiau pasieksite trokštamą rezultatą.

Gerkite vandenį. Kuo daugiau vandens išgersite, tuo greičiau sugebėsite atsikratyti pilvo riebalų. Pašalindamas iš organizmo atliekas, vanduo padeda sumažinti riebalų kaupimąsi ant pilvuko. Kai organizmas gauna nepakankamai vandens, kepenys, kurios yra vienas iš svarbiausių organų riebalų deginime, pradeda lėtai funkcionuoti. Jei kepenys nefunkcionuoja taip, kad degintų riebalus, organizmas pradeda įsisavinti riebalus, o todėl ir atsiranda papildomi kilogramai ant liemens. Todėl gerkite labai daug vandens, maždaug 4,5 litro kiekvieną dieną, kad jūsų organizmui tikrai užtektų vandens ir jis greitai atsikratytų riebalų ant pilvo. Kartu su vandeniu taip pat galite gerti ir natūralias vaisių sultis.

Vaikščiokite. Širdies ir kraujagyslių sistemą veikiantys pratimai yra nepaprastai svarbūs deginant nereikalingas kalorijas bei atsikratant riebalų ant pilvo. Tačiau jums nebūtina nubėgti daug kilometrų, kad atsikratytumėte nereikalingų kalorijų. Paprastas pasivaikščiojimas į turgų ar į darbovietę yra puikus būdas neleisti riebalams kauptis ant jūsų pilvuko. Be to, tai taip pat bus puiki treniruotė, padėsianti jums išsaugoti formą ir suteiksianti energijos visai dienai.

Sportuokite. Paprasti atsilenkimai nepadės jums atsikratyti riebalų ant pilvo. Jums teks pasistengti kur kas labiau. Į savo daromą mankštą apart įprastųjų atsilenkimų įtraukite atsilenkimus viršutiniams ir apatiniams pilvo raumenims, pritūpimus, kojų pakėlimus bei įstrižus pilvo pratimus. Jei tokia mankšta nedžiugina, galite rinktis plaukiojimą baseine keletą kartų per savaitę. Tai naudinga visam organizmui, o kartu yra atsikratoma ir pilvo riebalų, nes tai yra puiki širdies ir kraujagyslių sistemos mankšta, kuri taip pat veikia ir pilvo raumenis. Jums taip pat tiks ir kitos širdies bei kraujagyslių sistemą stiprinančios treniruotės, pavyzdžiui, bėgiojimas ir aerobika.

Nepraleiskite valgymų. Tikriausiai girdėjote begalę mitybos specialistų ir ekspertų sakančių, kad verta praleisti tam tikrus valgymus, jei norite atsikratyti riebaliukų ant pilvo. Tačiau tiesa tokia , kad valgymų praleidimas niekada nepadeda atsikratyti svorio. Be to, tai net gi gali paskatinti rimtas problemas ateityje. Tai lemia medžiagų apykaitos greičio sumažėjimą, kuris, savo ruožtu, yra svarbi priežastis, kodėl yra sudeginama mažiau kalorijų. Tad jei norite, kad jūsų organizme vyktų nuolatinis riebalų deginimo procesas, asimiliuokite maistą valgydami teisingus riebalus deginančius produktus.

Atsisakykite alkoholio. Pilvukas dažnai atsiranda kaip pasekmė, jei vartojate nemažai alkoholinių gėrimų. Aišku, galite galvoti, kad gerdami alkoholį jūs deginate kalorijas, tačiau, iš tiesų, tai prideda nemažai riebalų ant jūsų pilvuko, nes alkoholiniuose gėrimuose yra begalė tuščių kalorijų. Todėl geriausia būtų tiesiog nebegerti alkoholinių gėrimų. Tačiau jei jums nepavyksta išbraukti alkoholį iš jūsų gyvenimo būdo, rinkitės mažai angliavandenių ar mažai kalorijų turinčius alkoholinius gėrimus.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Sveikos

8 dalykai, kuriuos turite žinoti prieš renkantis atšvaitus

Norint išvengti nelaimių, pirmiausia, ką turime padaryti – tai patys pasirūpinti savo saugumu. Dėl to tikrai verta į žemiau esančius patarimus įsiskaityti kuo atidžiau, juk atšvaitai – tai vienas paprasčiausių būdų save apsaugoti.

Psichoterapeutas O. Lapinas: avarijų pasekmės dažniausiai išlieka visą gyvenimą (6)

Pasak psichoterapeuto Olego Lapino, jeigu po avarijos neanalizuosime emocijų, kurios mus apima ar persekioja, tuomet pasekmės gali išlikti visą gyvenimą.

Gydytoja pataria: kaip gydyti sutrikimą, dėl kurio šeimos net išsiskiria (12)

Įprasta manyti, kad inkontinencija, t. y. šlapimo nelaikymas, yra vyresnių žmonių bėda. Tačiau tyrimai rodo, kad šis sutrikimas vargina ir labai jaunas moteris – tai dažnesnė liga nei cukrinis diabetas, hipertenzija ar depresija. Vis dėlto moterys gėdijasi apie ją kalbėti garsiai, o daugelis net nežino, kad šią problemą galima ir reikia spręsti. Tačiau statistika negailėstinga – šlapimo nelaikymas vargina apie 300 tūkst. gyventojų Lietuvoje.

Šlapimo nelaikymas: gydytoja patarė, kaip susigrąžinti pilnavertį gyvenimą (21)

Opi ir tyli moterų problema – šlapimo nelaikymas – gali atsirasti natūraliai senstant moters organizmui, pagimdžius vaiką arba tiesiog turint silpnus dubens dugno raumenis.

Moterų įpročiai, kurie vyrus varo iš proto (17)

Aptarsime, kas jiems kelia nuostabą ir verčia antakius lipti ant kaktos, tačiau vis tiek su tuo susigyvena ir nurašo „Ai, nieko, jūs gi – moterys”.

Gražus kūnas be dietos ir mankštos (11)

Taip, tai įmanoma. Atsikratyk nereikalingų kilogramų ir atrodyk žvalesnė, nemarindama savęs badu ar alindama kūną treniruotėmis.

Kaip panaudoti sodą šalinant įsisenėjusias dėmes

Namų valymas ir netgi patys nemaloniausi namų ruošos darbai tampa daug malonesni, kai dirbi kartu su šeimos nariais ar draugais. O jei namie likote viena, tuomet pasileiskite garsiai muziką ir viskas atrodys daug lengviau.

Kaip maitintis, kad pilvas būtų plokščias, o talijos nepuoštų gelbėjimosi ratas? (10)

Dailaus pilvuko, kuris atrodytų toks pat lygus, kaip kad gulime ant nugaros, tikiu, norėtų visos moterys.

Nauja avalynė - naujos nuospaudos: būdai išvengti kančių (9)

Kai kurie kiekvieną sezoną avalynę pakeičia be didesnių problemų, bet dažniausiai nauja, dar nepranešiota avalynė kelia gausybę rūpesčių.

Produktai, kurių nepatartina vartoti tuščiu skrandžiu (16)

Ar esate pastebėjusios, kad ryte, atsikėlusios ir sukrimtusios obuolį ar kelias vynuogių uogas, paskui prastai jaučiatės, jums raižo pilvą ir netgi susuka vidurius?

Natūralūs ir greiti būdai įveikti peršalimą (1)

Kai pavasario orai tokie permainingi, tampa vis lengviau peršalti. Nors sinoptikai pranašauja šiltą vasarą, ji kol kas atrodo kaip tolimas miražas.

Veido odos priežiūra: ko jokiu būdu negalima daryti (4)

Visos mes ne šventosios ir retkarčiais padarome veido priežiūros klaidų. Jei taip nutinka kartais, neverta nerimauti – jei vieną naktį prieš miegą pamirši nusivalyti makiažą, ko gero oda nuo to nesunyks.

Nenorite, kad svečiai užmigtų prie pietų stalo? Šių produktų privalote atsisakyti (6)

Visi esame patyrę tą jausmą, kai po sočių pietų norime kristi į lovą ir miegoti. Šventiniu laikotarpiu, prisiragavę įvairių patiekalų, taip pat dažnai pajuntame mieguistumą. Ką daryti?

Kaip nepasiduoti depresijai, jeigu dažnai jaučiate nerimą ir liūdesį (29)

Jei pastebėjote, kad jūsų gyvenime ėmė vyrauti neigiamos emocijos, ko gero atėjo laikas peržvelgti savo mąstymo modelius ir juos keisti.

8 svarbūs signalai jūsų sveikatai, kuriuos siunčia pakitusi odos būklė (2)

Oda - didžiausias mūsų kūno organas, tad jeigu kažkas viduje vyksta ne taip, didelė tikimybė, jog oda praneš.